کد خبر: ۵۷۳۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

پیشنهاد خوب بیاید، بارسا کوتینیو را می‌فروشد

به گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، باشگاه بارسلونا دیگر پیشنهادهای باشگاه‌های دیگر برای فیلیپ کوتینیو را بلافاصله رد نخواهد کرد چرا که مدیران بارسا از این هافبک برزیلی ناراضی هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
فیلیپ کوتینیو در حالی از لیورپول به بارسلونا ملحق شد که سطح انتظارات از او در نوکمپ فوق‌العاده بالا بود. این هافبک برزیلی به گرانترین خرید تاریخ بارسلونا تبدیل شد اما با وجود نمایش خوبی که در بازی‌های اول خود داشت، در ادامه دچار افتی فاحش شد، افتی که همچنان ادامه دارد. کوتینیو تا کنون برای بارسا هشت گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده ولی او هنوز موفق نشده به صورت کامل در بارسلونا جا بیفتد و مارکا می‌گوید مشخص است که از چشم مدیران بارسا افتاده.

مارکا مدعی است عملکرد بسیار ضعیف کوتینیو در دو بازی اخیر مقابل والنسیا و رئال مادرید، اوضاع را برای او دشوارتر کرده است. درحالیکه مصدومیت عثمان دمبله بهترین فرصت برای کوتینیو بود تا خود را نشان دهد او نتوانست از این فرصت استفاده کند.

به گزارش مارکا، کاسه صبر مدیران بارسا در حال لبریز شدن است و در حالیکه شایعات از احتمال پیوستن کوتینیو به چلسی خبر می‌دهند، بارسا برای دریافت پیشنهادهایی که با هدف انتقال کوتینیو به دفتر باشگاه ارسال شود، آماده است. از سوی دیگر با توجه به هزینه کرد زیاد بارسا برای خرید فرانکی دی‌یونگ، این باشگاه قصد دارد با فروش یک ستاره به حساب‌های مالی خود سر و شکلی بدهد.

ورزش سه 
 

مارکا می‌گوید مدیران ارشد بارسا همچنان این خبر را تکذیب می‌کنند و می‌گویند قصدی برای فروش کوتینیو ندارند ولی واقعیت این است که اگر پیشنهاد خوبی دریافت شد، فروش کوتینیو اتفاق خواهد افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین