کد خبر: ۵۷۴۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
آگهی

هتل کیش و معایب آن

هتل کیش بسیار مورد بحث گردشگران قرار دارد و سعی می شود قبل رزرو آن دقت نمایند که برترین هتل را انتخاب کنند و جالب است بدانید دغدغه اغلب مسافران همین سوسک و مارمولک های کوچک هستند. روزانه سوالات زیادی پیرامون اینکه هتل انتخابی آنان سوسک دارد یا نه به گوش می خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
هتل کیش با تمام جوانب مثبت آن که بسیار هم مورد علاقه گردشگران است معایبی دارد و این معایب را نمی توان نادیده گرفت و خوب است گردشگران راجع به این هتل ها در کنار محاسنی که دارند و هزینه مناسبی که پرداخت می کنند معایب را نیز بدانند. 

هتل کیش اگر در منطقه ساحلی قرار داشته باشد و هتلی با کیفیت و استاندارد هتل داری نباشد گاهی محل گذر سوسک ها و مارمولک ها می باشد. البته شمار این هتل‌ها اندک است اما با توجه به اقلیم منطقه این موارد غیر قابل انکار است. 

هتل کیش و معایب آنها
 
هتل کیش بسیار مورد بحث گردشگران قرار دارد و سعی می شود قبل رزرو آن دقت نمایند که برترین هتل را انتخاب کنند و جالب است بدانید دغدغه اغلب مسافران همین سوسک و مارمولک های کوچک هستند. روزانه سوالات زیادی پیرامون اینکه هتل انتخابی آنان سوسک دارد یا نه به گوش می خورد. 

هتل کیش با توجه به اقلیم منطقه و انواع کم کیفیت و سوئیت های ساحلی آن گاهی میزبان مارمولک ها نیز می‌باشد. جزیره کیش دارای خزندگانی همچون لاکپشت ها، مارها و مارمولک ها می باشد. مارهای قیطانی و غیر سمی و مار جعفری سمی  در هیچ هتل به چشم نخورده اند اما مارمولک های بی آزار که از حشرات تغذیه میکنند در واقع سیستم طبیعی خلاصی از حشرات موذی می باشند و باید از دیدن آنها خوشحال باشید.
 
هتل کیش با توجه به اینکه بسیار مورد توجه ایرانیان برای اقامت های تفریحی می باشد به همان نسبت نیز با سرعت بیشتری در معرض فرسودگی قرار دارند از این رو اغلب هتل های این جزیره قدیمی به نظر می رسند و این یکی از بزرگترین معایب آنهاست. 

هتل کیش و اینکه چه زمانی برای رزرو ارزان آن مناسب است بسیار مورد کنجکاوی مسافران قرار دارد. در واقع همه می دانند که ماههای گرم تابستان و یا روزهای عزای عمومی ارزان ترین زمان برای رزرو هتل های این منطقه می باشد اما همچنان به دنبال قیمتی باور نکردنی و ارزان در ایام شلوغ می باشند که این امری غیرممکن است. 

هتل کیش هم مقصدی کاری و تجاری، هم مقصدی درمانی و هم مقصدی تفرحی می باشد به همین دلیل نمی توان انتظار داشت قیمتی هم پایه با شهرهای کوچک دیگر داشته باشد حتی هتل های رده پایین این جزیره در ایام شلوغ  قیمتی بسیار بالا نسبت به هتل های شهر مشهد و یا قم دارد. 

هتل کیش و معایب آنها

هتل کیش حتی در ایام خلوت و ماههای گرم که قیمتی پایین و ارزان دارند و می توانند با استقبال زیادی مواجه باشند اما با رکود مواجه است. در واقع این یک عیب نیست و خصیصه اقلیمی است که هتل ها را به مکانی برای پناه از گرما و آفتاب تبدیل می کند. 

هتل کیش با وجود تمام معایب کوچکی که عنوان شد هنوز با طرفداران زیادی که دارد در گروه موفق ترین هتل های کشور ایران فعالیت می کند و هنوز هم با صلابت و قدرت بیشترین سود و گردش مالی جزیره را به خود اختصاص می‌دهد. 

هتل کیش و معایب آنها
 
هتل کیش بخش بزرگی از درآمد کیشوندان را به خود معطوف کرده است و در واقع بدون وجود صنعت هتلداری در این جزیره بیشتر این ساکنین با مشضکل جدی برای امرار معاش روبرو خواهند شد. 

جهت رزرو هتل های کیش  و یا تور کیش به سایت  https://kishlandyar.com مراجعه فرمایید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین