کد خبر: ۵۷۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۳:۳۱
هفته دهم لیگ امارات

كاظمیان گل زد، ‌الشعب صدرنشین ماند

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایپنا، این بازی درحالی انجام شد كه جواد كاظمیان و علی سامره در تركیب تیم الشعب و همچنین رضا عنایتی و حسین كعبی نیز برای تیم الامارات به میدان رفتند.

تیم فوتبال الشعب در دقیقه 32 توسط جواد كاظمیان مهاجم ایرانی به اولین گل دست یافت تا برتری مطلق خود در این میدان را به دست آورد. این تیم در نیمه دوم نیز دو بار در دقایق50 و 62 به ترتیب توسط محمد ابراهیم و سیف محمد به گل دست یافت تا همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بمانند.

این پیروزی مجموع امتیازات یاران كاظمیان و سامره را به 22 رساند و این تیم با تفاضل گل 12 در صدر جدول لیگ دسته اول باشگاه‌های امارات قرار گرفت.

یاران عنایتی و كعبی نیز 8 امتیازی باقی ماندند و تا رده یازدهم جدول سقوط كردند.

گفتنی است، جواد كاظمیان با گلی كه در این بازی به ثمر رساند، مجموع گل‌های زده خود در این فصل از رقابت‌های لیگ باشگاه‌های امارات را به 7 رساند و همراه با رضاعنایتی در رده سوم بهترین گلزنان لیگ امارات قرار گرفت. اكنون علی سامره با 11 گل صدرنشین گلزنان امارات است.

در دیگر بازی‌های روز گذشته تیم فوتبال دبی در زمین خود با نتیجه 3 بر یك مقابل تیم الوحده شكست خورد و النصر كه اخیرا آرش برهانی و فرهاد مجیدی بازیكنان ایرانی خود را از دست داده مقابل الشباب به تساوی 2 بر 2 رسید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین