کد خبر: ۵۷۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۶:۵۹
سخنگوی دولت خاتمی:

اظهارات احمدی‌نژاد نشر اکاذیب است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اخیراً برخی سایت‌های حامی دولت نهم به صورت پیاپی اخباری از ارسال نامه‌ای از سوی دولت خاتمی در سال 2003 به مقامات آمریکایی در خصوص مذاکره با این کشور منتشر می‌کنند و مدعی‌اند که در ‌آن نامه حتی از «پذیرش موجودیت اسرائیل» صحبت شده است. «عبدالله رمضان‌زاده» سخنگوی دولت خاتمی با ابراز بی‌اطلاعی از این موضوع، تاکید کرد که مطرح کردن این گونه مسائل خط تبلیغاتی حامیان دولت است که به دلیل شکست سیاست‌های خود در عرصه سیاست خارجی، آن را در پیش گرفته‌اند. 

رمضان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در عین حال با اشاره به مواضع منتقدان دولت نهم در حوزه خارجی، گفت: ما از هرگونه مذاکره‌‌ای برای حل مشکل سیاست خارجی حمایت می‌کنیم و در شرایط کنونی باید مذاکرات به صورت جدی درباره پرونده هسته‌ای کشور از سرگرفته شود تا کشور از وضعیتی که دولت نهم ایجاد کرده، نجات پیدا کند. 

رمضان‌زاده در ادامه به انتقاد از سخنان احمدی‌نژاد در راهپیمایی 22 بهمن پرداخت که با اشاره به مذاکرات هسته‌ای انجام شده در دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی و مسئولیت دکتر حسن روحانی در تیم هسته‌ای گفته بود: «وقتی مذاکرات و اسناد را می‌بینیم، به تنها چیزی که (کشورهای غربی) اعتراف نکرده‌اند حق مسلم ایران در فناوری هسته‌ای است». 

چند جمله عجیب احمدی‌نژاد (کلیک کنید)

رمضان‌زاده در این‌باره گفت: واقعیت آن است که تناقض در سخنان مقامات دولتی به اندازه‌ای زیاد شده که یک تحلیلگر نمی‌تواند بگوید کدام سخن درست است. 

به گفته وی، مقامات دولتی با سخنان بدون سند قصد دارند در اذهان عمومی شبهه ایجاد کنند و این در واقع مصداق عینی «نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی» است. 

وی با اشاره به اینکه «طرح چنین مطلبی از سوی مقامات دولت نهم، تنها به پرونده هسته‌ای محدود نمی‌شود»، به عنوان مثال گفت: می‌گویند در یک سال گذشته در صنایع نفتی 27 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی انجام شده در حالی که هیچ سندی مبنی بر اینکه این سرمایه‌گذاری انجام شده و در کجا صورت گرفته ارائه نمی‌کنند. 

سخنگوی دولت خاتمی افزود: این گونه سخنان نشانگر این است که برخی مقامات دولت نهم در واقع استراتژی مشخصی ندارند و سعی می‌کند با فرافکنی آن را حل کنند. 

وی در پایان تاکید کرد: «شیوه‌ای که دولت نهم در پیش گرفته، شیوه درست کشورداری نیست و دولت نهم باید از ادامه این سیاست دست بردارد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Japan
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
0
0
رمضان زاده .... کردی.روز 22 خرداد سیلی دوم را محکم تر خواهی خورد وآنقدر سرت گیج می رود که بری داخل فا.... بیفتی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین