دوازدهمین سه شنبه بدون خودرو
شهردار تهران با مترو و تاکسی بر سر کارش حاضر شد
شهردار تهران در دوازدهمین سه شنبه بدون خودرو؛ با مترو و تاکسی بر سر کارش حاضر شد.
به گزارش آفتاب نیوز، پیروز حناچی شهردار تهران طبق روال سهشنبههای گذشته امروز هم با وسایل حمل و نقل عمومی در محل کار خود حاضر شد.
شهردار تهران امروز با مترو و تاکسی بر سر کارش حاضر شد.
منبع: ایسنا