کد خبر: ۵۷۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۱:۴۳
با صعود به المپیك 2008چین

به انتظارات 28 ساله ایرانی‌ها پایان می‌دهیم

آفتاب‌‌نیوز : سرمربی كروات درباره این مسابقه تصریح كرد: ما یك گروه فنی را برای ارزیابی تیم استرالیا به هنگ كنگ خواهیم فرستاد و دیدارهای حریف‌مان در تورنمنت جنوب شرق آسیا را زیر نظر خواهیم گرفت. 

وینگو تاكید کرد: استرالیا تیم قدرتمندی است و پیروزی اخیر 11 بر صفر این تیم برابر چین تایپه به خوبی قدرت بالای حریف ما را ثابت می‌كند. 

سرمربی امید ایران به اهمیت اولین مسابقه اشاره كرد و گفت: همواره در تمامی مراحل مقدماتی و مسابقات بزرگ برگزاری مسابقه اول بسیار دشوار است و امید ایران تیمی است كه سال‌ها از راهیابی به مسابقات المپیك محروم بوده و ما می‌خواهیم در این دوره به تمامی انتظارهای ایرانیان پایان دهیم. 

وی ادامه داد: البته برای صعود به المپیك 2008چین راه سختی را پیش روی داریم زیرا تا پایان مسابقات باید 6 مسابقه سرنوشت ساز در خانه و خارج برگزاری كنیم. 

وینگو بگوویچ درباره توان امید ایران اظهار داشت: بسیاری از نفرات كلیدی كه در دوحه برای امید ایران بازی كردند را به دلیل بالا رفتن سن آنها در اختیار نداریم در حالی كه استرالیا به مراتب شرایط بهتری نسبت به ما دارد. 

بگوویچ افزود: برای تقویت و بالا بردن پایداری تیم امید ایران، می‌خواهم حسین كعبی را به طور قرضی در اختیار بگیرم چرا كه وی بازیكن توانایی است و تجربه بازی كردن در جام جهانی را نیز دارد. 

وی خاطر نشان كرد: محدودیت زمانی مشكل اصلی تیم ما است، اما تا زمان شروع مسابقات و با استفاده مطلوب از اردوی امارات می‌توانیم با قدرت خوبی برابر حریفان بازی كنیم و من به موفقیت امید ایران خیلی خوشبین هستم. 

امید ایران برای كسب آمادگی مطلوب و برای برپایی یك اردوی 2 روزه فردا راهی دوبی می شود و سه شنبه هفته جاری دیدار دوستانه ای را با امید امارات برگزار می كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین