کد خبر: ۵۷۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۳:۰۲

چرا موسوی و مهدوی‌کنی ساکتند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی با رد سخنان رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مبنی بر «سکوت چهره‌های با سابقه کشور درباره شرایط کنونی» اظهار داشت شرایط کشور به گونه‌ای است که نمی‌توان گفت برخی دچار خود سانسوری یا سکوت شده‌اند و آنهایی که این ادعا را دارند یا مطبوعات را مطالعه نمی‌کنند یا خبری از اظهارنظر چهره‌های مختلف سیاسی ندارند. 

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، افزود: شرایط کشور و فضای حاکم بر رسانه‌ها به ویژه مطبوعات به گونه‌ای است که هرکس هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هر انتقادی را مطرح می‌کند. لذا با این همه تعدد رسانه‌ در کشور حرفی باقی نمانده که کسی نزده باشد. 

وی در عین حال در خصوص سکوت برخی چهره‌های با سابقه انقلاب مانند «میرحسین موسوی» یا «مهدوی کنی» در خصوص اوضاع کشور، گفت: این آقایان سکوت نکرده‌اند، بلکه حتما نظری ندارند تا بیان کنند. به گفته رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه، «میرحسین موسوی در دولت‌های هاشمی و خاتمی هم یک کلمه اظهار نظر نداشته است». 

این در حالی است که موسوی در مورد مسایلی چون توقیف مطبوعات در سال‌های گذشته موضع‌گیری داشته است. 

انبارلویی تصریح کرد: اگر شخصی حرفی داشته باشد آن را می‌گوید ولی اگر کسی حرفی نداشته باشد بالتبع آن را بیان نمی‌کند. وی در پاسخ به این پرسش که «دلیل سکوت این چهره‌ها در مقطع کنونی را چه می‌دانید؟» گفت: این آقایان اگر نظری داشته باشند می‌گویند بنابراین حتما نظری ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین