کد خبر: ۵۷۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۵:۲۱
انتقاد دبیر کل انجمن بازار از حاشیه نشینی

مهدوی‌کنی ساکت نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «احمد کریمی‌اصفهانی» دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با «منظوردار» دانستن نظر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که خواستار اظهار نظر چهره‌های شاخص انقلاب درباره شرایط کشور شده بود، تصریح کرد: این چهره‌های با سابقه هستند که در صورت سکوت یا کنار رفتن از صحنه ضرر می‌کنند نه انقلاب و نظام. 

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام توان به پیش می‌رود و در راه خود هر سنگلاخی را از پیش‌رو بر می‌دارد بنابراین اگر کسی از شخصیت‌های نظام خود را کنار کشیده و یا ساکت باشد، به خودش لطمه می‌زند و نظام و انقلاب هیچ آسیبی نمی‌بینند. 

کریمی با بیان اینکه «این تصور غلطی است که فکر کنیم با سکوت برخی چهره‌ها، نظام ضربه می‌خورد» افزود: الحمدالله جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه‌های نظامی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به یک کشور مطرح در دنیا تبدیل شده است. تنها در رابطه با مسائل اقتصادی کمی گله و جای کار وجود دارد که باید انجام شود. 

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد سکوت برخی چهره‌های نظام مانند میر حسین موسوی یا آیت‌الله مهدوی‌کنی، گفت: ما کشوری داریم که نهایت آزادی در آن جریان دارد بنابراین خود آقایان باید توضیح دهند که چرا با این زمینه آزادی در کشور، ساکت هستند؟ 

وی در عین حال با رد سکوت مهدوی‌کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و رئیس دانشگاه امام صادق درباره شرایط کشور، اظهار داشت: اینکه آقای موسوی سکوت کرده‌اند می‌تواند یا به علت این باشد که حرفی برای گفتن ندارند یا اینکه اگر حرفی دارند مخاطبی برای سخن خود نمی‌بینند. 

کریمی ادامه داد: آیت‌الله مهدوی‌کنی در موارد مختلف فعال هستند و اظهارنظر هم می‌کنند به خصوص آنکه ایشان در جایگاه بسیار مهم ریاست دانشگاه امام صادق که از دستاوردهای انقلاب است، مشغول تربیت و کادر سازی نیروهای متعهد و جوان برای نظام هستند. 

دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی بازار با اشاره به نظر اصلاح‌طلبان درباره سکوت چهره‌های با سابقه انقلاب، گفت: این نهایت بی‌انصافی است که با این سبک وارد میدان شویم باید مشخص شود که منظور اصلاح‌طلبان از این سخن چیست؟ 

وی تاکید کرد: درست است که برای تربیت هر مدیری سرمایه‌گذاری و هزینه می‌شود اما این چهره‌ها هستند که اگر سکوت کنند به خودشان ضربه می‌زنند و نظام از سکوت برخی افراد لطمه نمی‌بیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین