کد خبر: ۵۷۶۳۸۲
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶

سردار آزمون: فنرباغچه را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم

سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ یکی از دلایل پیروزی تیمش برابر فنرباغچه ترکیه را آنالیز بسیار خوب این تیم دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار آزمون گفت: همیشه بازی نخست برای یک بازیکن جدید با چنین هواداران بسیار خوبی، انرژی خاصی می‌دهد. افتخار می‌کنم که با این هواداران، بهترین کادر فنی و بازیکنان خوب همکاری دارم.

به گزارش سایت رسمی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ روسیه، آزمون درباره حمایت‌ پرشور هواداران تیم زنیت سن‌پترزبورگ در بازی دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر فنرباغچه ترکیه اظهار داشت: تاکنون چنین حمایت‌هایی را از سوی هواداران ندیده بودم و برای ما در بازی با حریف ترکیه‌ای بسیار خوب بود. دارای یکی از بهترین هواداران در روسیه هستیم و از آنها به خاطر چنین تشویق‌هایی قدردانی می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم زنیت سن‌پترزبورگ نتوانست در دیدار رفت برابر فنرباغچه ترکیه همانند بازی دور برگشت خوب کار کند اظهار داشت:کارشناس فوتبال نیستم. بازیکن جوانی هستم که فقط دوست دارم فوتبال بازی کنم. در این رابطه باید کادر فنی صحبت کنند. چیزی که من می‌دانم این است که کادر فنی زنیت بسیار خوب تیم فنرباغچه را آنالیز کرد. با این حال بهتر است کارشناسان نظرشان را ارائه دهند.

تیم زنیت سن‌پتربورگ شب گذشته (پنجشنبه) با پیروزی 3 بر یک برابر تیم فنرباغچه ترکیه به مرحله بعدی لیگ اروپا صعود کرد. سردار آزمون در دقایق 37 و 76 ، 2 گل به ثمر رساند و پاس دیگر گل تیمش را ارسال کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین