کد خبر: ۵۷۶۴۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

فرجام مرگ برای قاتل رقیب عشقی

پسر عاشق پیشه که در اقدامی کینه جویانه با انداختن کوکتل ‌مولوتوف به خانه رقیب عشقی‌اش مرگ 2 جوان را رقم زده بود با حکم قضات دادگاه به دو بار قصاص محکوم شد و با تأیید حکم از سوی دیوانعالی کشور، در برابر چوبه‌دار قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
ماجرای این جنایت خرداد سال گذشته با آتش‌سوزی در یک خانه دوطبقه قدیمی متروکه در خیابان دماوند تهران آغاز شد و تحقیقات پلیس نشان داد که جوان 29 ساله‌ای به‌نام فرید به‌خاطر اختلاف با رقیب عشقی‌اش - محمد - خانه وی را به آتش کشیده که این حریق سبب جان باختن محمد و دوستش - حمید – شده است. پس از آن مأموران پلیس با سرنخ‌های به دست آمده فرید به همراه دو همدستش را دستگیر کردند.

دفاعیات متهمان در دادگاه
متهم - فرید - هنگام محاکمه در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: مدتی بود با دختر جوانی به‌نام سهیلا آشنا شده بودم و قصد داشتم تا با او ازدواج کنم تا اینکه متوجه شدم یکی از دوستانم به‌نام محمد با سهیلا آشنا شده و با او رابطه دوستانه برقرار کرده است، به‌همین خاطر چند بار با این جوان در خیابان درگیر شدم اما او توجه‌ای به حرف هایم نداشت. او پسر خلافکاری بود و پس از مرگ پدر و مادرش خانه پدری‌اش را به پاتوق معتادان تبدیل کرده بود. حتی 5 سال در زندان فشافویه دربند بود و به تازگی آزاد شده بود. من روز حادثه تصمیم گرفتم برای انتقام از او خانه‌اش را آتش بزنم به همین خاطر کوکتل مولوتوف دست‌سازی درست کردم و ساعت حدود چهار صبح همراه دوستانم به مقابل خانه‌اش رفتیم و دست به این کار زدیم. اما فکر نمی‌کردم آتش به داخل خانه نفوذ کند.


در ادامه رسیدگی به این پرونده دوست فرید - کیارش - 25 ساله به اتهام معاونت در قتل در مقابل قاضی ایستاد و گفت: روز قبل پس از درگیری فرید و محمد، فرید را که خیلی عصبانی بود به خانه بردم تا آرامش کنم اما او اصرار داشت که باید از محمد انتقام بگیرد به همین خاطر از باک موتورش بنزین کشید و با آن کوکتل مولوتف درست کرد و آن را به داخل حیاط خانه محمد انداخت.پس از دفاعیات متهمان دادگاه وارد شور شد و فرید متهم ردیف اول را به دوبار قصاص و 3 سال زندان محکوم کرد و کیارش متهم ردیف دوم هم به 2 سال زندان و بهنام متهم ردیف سوم به یکسال و نیم زندان محکوم شدند.هفته گذشته قضات دیوانعالی کشور احکام صادره را تأیید کردند و بدین ترتیب - فرید - متهم ردیف اول در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

منبع: روزنامه ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
1
چون يك نفر معتاده دليل نميشه كه اينظور ناجوانمردانه به قتل برسه زور كه نبود دختره دوسش داشت پس قصاص حقته
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین