کد خبر: ۵۷۶۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

مشکلات با جابه‌جایی افراد برطرف نمی‌شود

شهردار منتخب رشت با بیان اینکه مشکلات با جابه‌جایی افراد برطرف نمی‌شود، گفت: تمام توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات رشت به کار می‌گیرم و پاسخی مناسب به اعتماد اعضای شورای رشت خواهم داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین علیقلی زاده ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت در خیابان سعدی با قدردانی از اعتماد اعضای شورای رشت پیرامون انتخاب وی برای تصدی جایگاه شهردار رشت اظهار کرد: تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیرم تا گامی بلند در راستای توسعه این شهر بردارم و امیدوارم با وفاق و همدلی بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه با جابجایی افراد مشکلات برطرف نمی‌شود، گفت: قول می‌دهم ظرف مدت‌زمان سه تا ۶ ماهه با بررسی و بستن دفاتر مالی و گرفتن طراز مالی به یک اصل پیرامون بدهی و مطالبات شهرداری رشت دست پیدا کنیم.

شهردار منتخب رشت با اشاره به اینکه درگذشته در شرایطی تصدی شهرداری یکی از شهرهای کشور را برعهده‌گرفته بود که چهار برابر بودجه مصوب بدهی داشت، تصریح کرد: با همدلی، تلاش و در سایه لطف الهی توانستم مشکلات آن شهر را برطرف کنم و  معتقدم رشت شهر مهربانی‌ها است و دغدغه‌های پیرامون این شهر نیز به‌زودی برطرف می‌شود.

سید امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت نیز در این نشست با اشاره به حساسیت‌های فراوان پیرامون انتخاب یک فرد غیربومی برای تصدی جایگاه شهردار رشت اظهار کرد: اعضای شورای رشت با توجه به کارنامه عملکرد و تخصص حسین علیقلی زاده وی را به‌عنوان شهردار رشت انتخاب کردند.

محمدحسن عاقل منش، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز با تأکید بر اینکه شهردار منتخب رشت باید چند پروژه عمرانی ویژه در رشت تعریف و اجرایی کند، اظهار کرد: در غیر این صورت شورای پنجم رشت به لحاظ اجرای پروژه‌های عمرانی در رشت کارنامه قابل قبولی نخواهد داشت.

فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین