کد خبر: ۵۷۶۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

شفر: خوشحالم/ صیادمنش مثل الماس است

سرمربی استقلال می‌گوید از نمایش تیمش مقابل ذوب آهن راضی است.
آفتاب‌‌نیوز :
 وینفرد شفر بعد از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: نه فقط بابت نتیجه بلکه به خاطر فوتبال خوبی که انجام دادیم، خوشحالم. شانس‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم. دو بار هم شانس آوردیم. بسیار خوشحالم که هواداران در این هوای سرد کنار ما بودند.

سرمربی استقلال درباره ترکیب یکنواخت این تیم در بازی‌های اخیر، تاکید کرد: چند بازیکن ما در آمادگی کامل نبودند. امروز پاتوسی و منشا را تعویض کردیم. باید آمادگی بدنی بیشتری داشته باشند. می‌خواستم فرصتی هم محسن کریمی بدهم. او یک سالی بازی نکرده بود و باید خودش را نشان می‌داد. او یک پنالتی هم داشت. با توجه به برنامه فشرده لیگ برتر، باید از همه بازیکنان استفاده کنیم.

وی درباره بهترین بازیکن تیمش در این بازی نیز یادآور شد: می‌توانم بگویم روزبه چشمی، پاتوسی، منتظری و دانشگر خوب بازی کردند اما کل تیم خوب بود. صیادمنش هم امروز خیلی خوب بازی کرد.

شفر درباره آینده الله‌یار صیادمنش نیز گفت: می‌توانم بگویم الله‌یار صیادمنش مثل الماس برای استقلال است. شنیدم خیلی از مدیران برنامه‌ها از اروپا با او و پدرش تماس گرفتند اما دوست دارد اینجا بماند تا آینده خوبی را برای خودش بسازد. الان مثل پدر از او مراقبت می‌کنم و اجازه نمی‌دهم کسی او را با بهانه‌هایی از ایران ببرد.

وی در واکنش به اینکه هنوز هم طرفدار مونشن گلادباخ است، یادآور شد: مونشن گلادباخ تیم خوبی است که بازیکناین مانند یوپ هاینکس، برتی فوکس و … را داشت.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از این دیدار هم حاضر شد و گفت: یک سال پیش شرایط بسیار بدی برای پادوانی در چنین روزی پیش آمد و او مصدومیت سختی داشت. برای او از طرف بازیکنان، کادرفنی، باشگاه و هواداران آرزوی بهترین ها را دارم و به او می گویم که تو را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

او درباره بازی هم گفت: قبل از بازی نیز گفتم که با تیم خوبی بازی داریم. منصوریان روی این تیم خیلی خوب کار کرده و به او دوباره برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان تبریک می‌گویم. ما هر دو بازی قبلی آن‌ها را دیدیم و خیلی خوب آن‌ها را آنالیز کردیم. بازیکنان ما آماده سازی مناسبی داشتند. بازیکنان می‌دانستند باید در زمین چه کاری انجام دهند. نه برای نتیجه بلکه برای سبک بازی تیم خوشحال هستم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین