کد خبر: ۵۷۷۲۷۵
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

پشت گل سرنوشت‌ساز پیروز قربانی در دربی 58 چه رازی بود؟

پیروز قربانی زننده گل پیروزی‌بخش استقلال در دربی 7 اسفند سال 1383 می‌گوید اگر امیرحسین صادقی محروم نمی‌شد ممکن نبود او بازی کند و شاید سرنوشت عوض می‌شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 پیروز قربانی مدافع و کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال در گفت‌وگویی با دوربین باشگاه استقلال، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. امروز سالروز دربی 58 است و در آن بازی قربانی گل سوم و سرنوشت‌ساز بازی را زد و باعث پیروزی آبی‌ها شد. پیروز درباره آن بازی و اتفاقاتش گفته: احساس خوشحالی نسبت به گلی که در دربی ۵۸ زدم، دارم زیرا هواداران استقلال خوشحال شدند و خدا خواست تا قسمت من شود. این گل باعث شد تا لطف هواداران استقلال نسبت به من بیشتر شود. من قرار نبود در این دیدار حضور داشته باشم. میان من و سرمربی مشکلاتی بود و من در بازی قبلی به میدان نرفتم و اگر امیرحسین صادقی محروم نمی شد، من اصلا بازی نمی کردم و شاید سرنوشت عوض می شد. رضا عنایتی گل اول ما را زد که یک گل بیلیاردی بود اما در صحنه گل پرسپولیس، عنایتی توپ را ندید و به سرش خورد که شیث رضایی با یک حرکت سه گام توپ را بالاتر از طالب لو توپ به گل تبدیل کرد.

پیروز قربانی ادامه می‌دهد: هر دو گل پرسپولیس مردود بود. گل اول آنها کرنر نبود و گل دوم آنها در موقعیت آفساید به ثمر رسید. این موضوع بعد از مسابقه مشخص شد. خوشحالی سهراب انتظاری هم باعث شد تا ما برای جبران با انگیزه تر شویم. یک حسی داشتم که می دانستم گل می زنم. شب قبل از بازی با شهبازیان هم بازی بودم و به او گفتم گل می زنم اما او به من گفت تو دفاع کن و نمی خواهد گل بزنی. در آن بازی من با آقایان فکری و حق دوست دفاع بودم و به حقدوست حوالی دقیقه 89 یا 90 گفتم چرا گل نزدم اما او به من گفت نتیجه خوب است و صبر کن تا تمام شود اما من احساس می کردم گل بزنم. یک کاشته روی دروازه پرسپولیس بود و من و داوود حق دوست اضافه شدیم. چند رفت و برگشت داشتیم و سانتر خوب فرزاد مجیدی به من رسید که باید گل می شد. سانتر او عالی بود و روی پیشانی من نشست. برای این توپ ها فقط باید سر خود را نگه دارید تا توپ به شما بخورد و به گل برود. می دانستم که گلزنی می کنم.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین