کد خبر: ۵۷۷۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

نوروزی: وضعیت سهراب مرادی برای عمل جراحی امروز مشخص می‌شود

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره آخرین وضعیت سهراب مرادی برای عمل جراحی گفت: امروز طی نشستی که با حضور وی و کمیسیون پزشکی خواهیم داشت، تصمیم نهایی درباره وضعیت او گرفته خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر غلامرضا نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: امروز طی نشستی که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور سهراب مرادی و کمیسیون پزشکی خواهیم داشت، درباره وضعیت سهراب مرادی برای عمل جراحی به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید. البته انجام عمل جراحی با توجه به حساسیت موضوع بستگی به تصمیم خود ورزشکار دارد. ما تنها سعی می‌کنیم در این زمینه از این ورزشکار ملی حمایت کنیم و مشاوره‌های لازم را به او ارائه دهیم.

وی در خصوص کلینیک تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی نیز گفت: کارهای مقدماتی و اولیه ساخت کلینیک تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی در حال انجام است و در حال حاضر به دنبال اجرای طرح و نقشه آن هستیم. قرار بود این کلینیک تا پایان سال ۹۸ به اتمام برسد که به دلیل مشکلات اعتباری ساخت آن به تعویق افتاد. البته استارت ساخت این کلینیک از اردیبهشت سال آینده آغاز و در سال ۹۹ اگر با مشکل اعتباری مواجه نشویم به اتمام خواهد رسید.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: پس از ساخت این کلینیک کلیه کارهای درمانی، فیزیوتراپی، پیشگیری، آموزش، توانبخشی، جراحی، آب درمانی و… برای جامعه ورزش و بویژه ورزشکاران حرفه‌ای در آن انجام خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه در اجرای تقویم ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی عملکرد موفقی داشتیم، افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در سال جاری انجام شد، اینترنتی کردن کارت بیمه ورزشکاران بود که در این زمینه عملکرد موفقی داشتیم، به طوری که سال آینده کلیه کارت بیمه ورزشکاران اینترنتی می‌شود. امسال با وجود اینکه رویدادهای مهمی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم کارنامه موفقی را از نظر اعزام کاروان پاک به بازی‌های آسیایی جاکارتا برای خود رقم بزنیم، در اجرای برنامه‌های فدراسیون بویژه آموزشی تا بالای ۸۰ درصد موفق بودیم.

وی در پایان با اشاره به تقویت کمیته تغذیه در سال آینده اظهار کرد: هر چند در سال جاری اقدامات خوبی برای کمیته تغذیه فدراسیون صورت گرفته بود، اما به دلیل سفر مسؤول این کمیته به خارج از کشور فعالیت آن تا مدتی با مشکل مواجه شد. در حال حاضر با انتخاب هادی عطارد که خود یکی از متخصصان خوب تغذیه است و در آکادمی ملی المپیک نیز در زمینه تغذیه فعالیت می‌کند، سعی داریم کمیته تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی را در سال آینده تقویت و برنامه‌های خوبی را برای تیم‌های ملی به مرحله اجرا بگذاریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین