کد خبر: ۵۷۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۱:۵۷
انصاری فرد مدعی شد:

مدعیان از پرسپولیس وحشت خواهند کرد

آفتاب‌‌نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرگزاری فوتبال اظهار داشت : بزرگ جلوه دادن اتفاقات کوچک در باشگاه و تیم ، شایعه سازی ، ایجاد حاشیه ، رودر رو قرار دادن مربیان و بازیکنان با باشگاه و بالعکس به بهانه مسائل مالی و کاری از جمله برنامه‌های مخالفان تیم فعلی پرسپولیس بوده که برخی عناصر فوتبالی و رسانه‌ای که هویت آنها برای مردم مشخص است به دنبال اجرای آن بوده‌اند و حالا همین عده تضعیف هیئت مدیره کنونی ، کادر فنی و بازیکنان را با انتشار اخبار گوناگون و البته متناقض در دستور کار قرار داده‌اند و نمی‌خواهند اجازه بدهند که هواداران پرسپولیس نفس راحتی بکشند.
اما آنهایی که با چشم باز به همه مسائل توجه می‌کنند به خوبی می‌دانند این هیئت مدیره و این تیم چه کارهای بزرگی در 14 ماه گذشته انجام داده است. قطعا ضعیف جلوه دادن فعالیت های گسترده و تاثیرگذار این جمع با طرح چنین مسائل کوچکی شدنی نیست.
انصاری فرد تصریح کرد: به اعتقاد بنده پرسپولیس بهترین ، منسجم ترین و کارآمدترین هیئت مدیره تمام ادوار خود را دارد که توانسته با حمایت سازمان تربیت بدنی جذب درآمدهای کلان از بخش خصوصی و تصمیمات مهم و تاثیرگذار در این مدت کوتاه کارهای بزرگ و به یادماندنی زیادی انجام داده و قطعا با گذشت یکی دو سال دیگر و با اجرای برنامه‌های میان مدت می‌تواند پرسپولیس را به یک باشگاه کاملا خودکفا تبدیل کند. 

متاسفانه باید بگویم که تخریب و تضعیف این تشکیلات کارآمد به واسطه انتشار برخی اخبار غیر واقعی در دستور کار مخالفان پرسپولیس قرار گرفته که امیدوارم مسئولان با اجرای تصمیمات مورد نظر خود این اجازه را به مخالفان قسم خورده پرسپولیس ندهند که برای خودشان و برای تضعیف تشکیلات باشگاه و تیم داستان سرایی کنند. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرگزاری فوتبال افزود: ما در شرایطی فعالیت در باشگاه را آغاز کردیم که پرسپولیس بیش از 5/4میلیارد بدهی داشت و حتی ساختمان آن یک میز و صندلی هم نداشت. حتی علیرغم گذشت چهار ماه از رقابت‌های لیگ یک ریال هم به بازیکنان فصل گذشته بابت حقوق ماهیانه یا قرارداد پرداخت نشده بود. ما در آن شرایط کار را آغاز کردیم و خوشحالم که پرسپولیس مسیر پیشرفت از رتبه دهم در لیگ تا فینال جام حذفی را در کمترین زمان طی کرد اما نمی‌توان از یاد برد که اشتباهات داوری و همچنین بدشانسی مانع از قهرمانی پرسپولیس شد. 

انصاری فرد گفت: در چهارده ماه گذشته اقدامات بی‌سابقه و کارهای بزرگی در پرسپولیس انجام شده که به زودی در یک کنفرانس خبری تشریح خواهد شد تا رسانه‌ها و افکار عمومی بدانند که چه خدمات ماندگار و شایسته‌ای ارائه شده و باشگاه تا چه اندازه از آن حالت بحران زده به یک وضعیت فعال ، پویا و کارآمد رسیده است. 

مدیرعامل جوان پرسپولیس گفت: بنده با قاطعیت اعلام می‌کنم که تشکیلات فعلی باشگاه پرسپولیس به لحاظ درآمد زایی در چهارده ماه گذشته به گونه‌ای عمل کرده که نه تنها در تاریخ پرسپولیس بلکه در عرصه باشگاهداری در ایران بی‌سابقه بوده است. به طور مثال چندی پیش با یک شرکت مواد غذایی قراردادی منعقد شد و مقرر گشت آنها در ازای استفاده از نام پرسپولیس بیش از یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون پرداخت کنند به گونه‌ای که ما قبل از اجرای این پروژه و به محض عقد قرارداد بخش عمده‌ای از این مبلغ دریافت کردیم و به واسطه آن با 90% شاکیان تسویه حساب نمودیم. البته جا دارد از حمایت سازمان تربیت بدنی و توجه مهندس علی آبادی به تیم پر طرفدار پرسپولیس تقدیر و تشکر کنیم. به طور قطع پرسپولیس در کوتاه مدت به حمایت‌های سازمان تربیت بدنی احتیاج دارد اما با وضعیت کنونی احساس می‌شود که پرسپولیس می‌تواند تا یکی دو سال دیگر به یک باشگاه خودکفا تبدیل شود.
انصاری فرد در خصوص وضعیت کنونی تیم فوتبال پرسپولیس به خبرگزاری فوتبال گفت: علیرغم تمامی جو سازی‌ها و جریانات تخریبی که درباره مربیان و بسیاری از بازیکنان تیم وجود داشته باید بگویم آقای دنیزلی در مدت کوتاه شش ماه در شرایطی که فرصتی برای آماده سازی تیم نداشت و نفرات تیم را خودش انتخاب نکرده بود توانست تاثیر زیادی در عملکرد تیم داشته باشد به گونه‌ای که پرسپولیس در فصل جاری پر تماشاگرترین و زیباترین بازی‌ها را انجام داد.دنیزلی مربی بزرگی است که فوتبال ترکیه را متحول کرده است. او در پرسپولیس علیرغم تمامی مشکلات خوب عمل کرده و در فوتبال ایران باید قدر او را بدانیم. دنیزلی در همین مدت کوتاه کاری کرده است که بیش از پنج بازیکن پرسپولیس پیراهن تیم ملی را بر تن کرده‌اند در حالی که پرسپولیس فصل گذشته فقط دو ملی پوش داشت. علاوه بر آن میدان دادن به جوانان و شجاعت این مربی عاملی شده تا پرسپولیس چهار بازیکن در تیم امید داشته باشد و به تیمی تبدیل شود که بیشترین ملی‌پوش را در تیم‌های ملی بزرگسالان و امید دارد. 

البته اگر در حال حاضر پرسپولیس با صدر جدول 11 امتیاز و با تیم دوم 5 امتیاز فاصله دارد قطعا به این دلیل است که ما بعد از بازی هفته هشتم مقابل استقلال به بعد هرگز نتوانستیم از ترکیب اصلی و کامل بهره‌مند باشیم. آقای دنیزلی در هر بازی حداقل شش بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نداشته و به نوعی مجبور به انتخاب یک ترکیب مصلحتی و اجباری بوده است. 

قطعا اگر هر تیمی مثل پرسپولیس با بحران مصدومان و محرومان و مواجه می‌شد با اوضاع اسف باری در نتیجه گیری مواجه بود اما هیچ تیمی چنینی مشکلاتی نداشته است. با این شرایط و این مشکلات آقای دنیزلی تیم را در کورس قهرمانی نگاه داشته و ما معتقدیم که پرسپولیس هنوز شانس رسیدن به بالای جدول را دارد. به این مسائل اشتباهات داوری را هم باید اضافه کرد و من اگر لازم باشد صد بار دیگر هم خواهم گفت که نادیده گرفتن بیش از 8 پنالتی مسلم به نفع پرسپولیس و اعلام چند پنالتی بی‌مورد به نفع حریفان موجب شده تا پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی و صدرنشینی در لیگ را از دست بدهد. ما برای اثبات این ادعا حاضریم فیلم پنالتی‌های پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی به نمایش گذاشته شود هرچند کارشناسان داوری در صدا و سیما و مطبوعات قبلا این ادعا را تایید کرده‌اند. 

مدیرعامل پرسپولیس گفت: فراموش نکنید که استقلال و سایپا مثل نیم فصل اول در هشت هفته ابتدایی نیم فصل دوم با تیم‌های پایین جدولی روبرو می‌شوند و پرسپولیس برخلاف آنها در آغاز فصل بازی‌های سخت خودش را برگزار می‌کند. من معتقدم اگر بتوانیم در هفته‌های آتی مقابل تیم‌های قدرتمندی چون پیکان ، سایپا ، پاس و استقلال نتایج خوبی بگیریم در هفته‌های پایانی با مواجه شدن مقابل تیم‌های دیگر و رویارویی مدعیان با تیم‌های بالای جدول از شانس خوبی برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر برخورداریم. همچنین ما نه بازی خانگی و تنها یک بازی خارج از خانه را پیش روی خواهیم داشت. 

انصاری فرد در پایان اظهار داشت: پرسپولیس در جام حذفی مدعی شماره یک قهرمانی است و ما نمی‌خواهیم این فرصت طلایی را از دست بدهیم. قطعا وضعیت تیم با پایان یافتن بحران مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها و اضافه شدن دو بازیکن سوری و حسین کعبی بهبود خواهد یافت و پرسپولیس به همان تیمی تبدیل می‌شود که در آغاز فصل جاری همه را به وحشت انداخته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین