کد خبر: ۵۷۷۵۸
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۵۵

دانشمند هسته‌ای 16 ساله!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: «محمدعلی ابطحی» معاون «سیدمحمد خاتمی» و از نزدیکان رئیس جمهور پیشین در نوشته‌ای که در سایت شخصی خود منتشر کرده از ردوبدل شدن وسیع یک E-Mail توسط کاربران اینترنت خبر داده که سخنان عجیبی به نقل از «محمود احمدی‌نژاد» در آن منعکس شده است. 

ابطحی در این مطلب که عنوان «انرژی هسته‌ای 16 ساله‌ها» را برخود دارد، آورده است: این روزها اهالی اینترنت قطعه کوتاهی از سخنرانی رئیس جمهور را E-Mail ‌می‌کنند که در آن احمدی‌نژاد می‌گوید: دختر 16 ساله‌ای با کمک برادرش و با خرید چند وسیله از بازار، انرژی هسته‌ای درست کرده است، رئیس سازمان انرژی هسته‌ای هم تحقیق کرده و متوجه حقیقت مساله شده است. این دختر به سازمان انرژی هسته‌ای منتقل شده و ضمن تردد با راننده و محافظ شخصی به یکی از دانشمندان هسته‌ای کشور تبدیل شده است! 

این عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در ادامه خبر از طرح این موضوع در جلسه اخیر شورای مرکزی این تشکل روحانی داده و به نقل از یکی از «بزرگان سیاست» که نامش را ننوشته، افزوده است: این سخنان احمدی‌نژاد بهترین سخنرانی است زیرا اگر این سخنان برای خارجی‌ها ترجمه شود و ایران هم به آنها بگوید که انرژی هسته‌ای ما همین است، دیگر خطر جنگ و تحریم کشورمان را تهدید نمی‌کند! 

گفتنی است بخش مزبور از سخنرانی احمدی‌نژاد حدود ده روز است که به طور وسیع از طریق موبایل‌های دارای سرویس «بولوتوث» و همچنین پست الکترونیک توسط مردم دست به دست می‌شود. برخی از سایت‌های اینترنتی نیز ویدیوی کوتاه این اظهارات عجیب احمدی‌نژاد را در اختیار کاربران اینترنتی قرار داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین