کد خبر: ۵۷۷۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

قتل بر سر اختلاف مالی در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به کشف یک جسد در صندوق عقب یک خودروی لکسوس توسط مأموران پلیس، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بهره‌گیری از روش‌های نوین کشف جرم و توان علمی در کمتر از ۱۲ ساعت قاتل را شناسایی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حیدر عباس‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به کشف یک جسد در صندوق عقب یک خودروی لکسوس توسط مأموران پلیس، اظهار داشت: دستورهای لازم برای انجام اقدامات، شناسایی و دستگیری عامل یا عومل قتل در دستور کار مأموران پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت.

وی با بیان این‌که براساس تحقیقات اولیه، ابزار قتل اسلحه کلت کمری شناسایی شد، بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بهره‌گیری از روش‌های نوین کشف جرم و توان علمی در کمتر از 12 ساعت قاتل را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری قاتل در یک عملیات غافلگیرانه و بعد از همانگی با مراجع قضایی، ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده از مخفیگاه متهم، اسلحه کلت شناسایی و مقدار دو فشنگ نیز در صحنه جرم کشف شد.

سردار عباس‌زاده با بیان این‌که قاتل دلیل از قتل را اختلافات مالی برشمرد و اظهار داشت: متهم بعداز تشکیل پرونده و با قرار صادره مرجع قضایی روانه زندان شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین