کد خبر: ۵۷۷۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

اسامی منتشر شده از شورای مرکزی حزب راه ملت مورد تایید نیست

رییس کمیته برگزاری نخستین کنگره حزب راه ملت تاکید کرد: اسامی اعلام شده در برخی از رسانه‌ها از اعضای شورای مرکزی حزب راه ملت رسمی و مورد تایید نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین معینی، با اشاره به کنگره روز گذشته حزب جدید‌التاسیس راه ملت گفت: امروز بعد از ظهر کمیته برگزاری، جلسه فوق‌‌‌العاده خواهد داشت تا نتیجه نهایی و گزارش برگزاری کنگره و انتخابات را جمع‌‌‌بندی کرده و همچنین از اعضای شورای مرکزی دعوت کند تا نخستین جلسه شورای مرکزی را تشکیل دهند. 

وی درخصوص اسامی منتشر شده از اعضای شورای مرکزی حزب نیز اظهار داشت: برخی از رسانه‌ها اسامی‌ای را اعلام کرده‌اند که هیچ کدام اعلام رسمی نیست. می‌‌خواهم بر این نکته تاکید کنم که اسامی اعلام شده تاکنون رسمی و مورد تایید حزب نیست و تا تشکیل اولین جلسه شورای مرکزی بنده به عنوان رییس کمیته برگزاری نخستین کنگره باید اسامی و سایر موارد را اعلام کنم. 

این عضو هیات موسس حزب راه ملت با تاکید بر اینکه اعلام اسامی که تاکنون صورت گرفته قطعا براساس اطلاعات افرادی بوده که در شمارش حضور داشتند و جمع‌بندی را ندیده‌اند چراکه جمع‌‌‌بندی را صورت جلسه وزارت کشور رسمیت می‌‌‌دهد، تصریح کرد: اعضای شورای مرکزی ۲۵ نفر عضو اصلی و اعضای علی‌‌‌البدل، پنج نفر هستند. همچنین هیات داوری متشکل از پنج نفر عضو اصلی و علی البدل آن سه نفر است.  

معینی درخصوص برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی حزب برای تعیین دبیرکل و سایر ارکان نیز خاطرنشان کرد: امروز و پس از جمع‌بندی از اعضای شورای مرکزی دعوت می‌کنیم تا در اولین فرصت نخستین جلسه را تشکیل داده و کار را تحویل بگیرند. 

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین