کد خبر: ۵۷۸۰۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

تائید حکم قصاص قاتل استوار وظيفه "حسین محمدی"

رئيس اداره حقوقی فرماندهی انتظامی استان از تائید حکم قصاص قاتل شهید مدافع امنيت استوار وظیفه "حسین محمدی " در دیوان عالی کشور خبر داد .
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ "مجتبی جمالی " در تشریح جزئیات این خبر گفت: با پیگیری های صورت گرفته اداره حقوقی فرماندهی انتظامی استان، پرونده حکم قصاص قاتل شهید والامقام " حسین محمدی " در شعبه 19 دیوان عالی کشور تائید شد .

شهید " حسین محمدی " در شامگاه روز سه شنبه سی ام مردادماه سال جاری در عملیات دستگیری سارق احشام در يكي از روستاهاي شهرستان خمين به فیض شهادت نائل آمد و ضارب او بلافاصله در عمليات پليس دستگير شد .

کشف 19 خودرو و موتورسيکلت مسروقه در اراک

در عمليات هاي ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان اراك، در بهمن ماه سال جاري تعداد 19 دستگاه وسيله نقليه سرقت شده كشف و به مالباختگان تحويل داده شد .

براساس این گزارش، سرهنگ "امير مختاري" فرمانده انتظامي شهرستان اراك با اعلام اين خبر، گفت: با برنامه ريزي عملياتي پليس شهرستان در افزايش امنيت اجتماعي و برخورد با سارقان به عنوان يكي از اولويت هاي اجرايي پليس، با تلاش كاركنان انتظامي شهرستان اراک در بهمن ماه سال جاري 15 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف و تحويل مالکان وسايط نقليه شد .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : در اين عمليات ها تعداد 6 نفر سارق نيز شناسايي و دستگير و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان اراک با تاكيد بر ضرورت توجه هر چه بيشتر شهروندان به توصيه ها و هشدارهاي پيشگيرانه پليس، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش واطلاع پيرامون تردد مشکوک افراد ناشناس در محل زندگي شان را از طريق تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند .

كاهش 100 درصدي جانباختگان سوانح رانندگي در فراهان

فرمانده انتظامي شهرستان فراهان از افزایش 77 درصدی کشفیات انواع سرقت و 102 درصدی دستگیری سارقان و كاهش 100 درصدي جانباختگان سوانح رانندگي در 11 ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی "در تشریح این خبر گفت: با تلاش‌های همکاران انتظامی در سطح شهرستان، از ابتدای سال‌جاری تاکنون کشفیات انواع سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 77 درصد افزایش و دستگیری سارقان، 102 درصد افزایش داشته است .

این مقام انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان با پلیس، اعلام کرد: بيشترين سرقت ها در سطح شهرستان از نوع سرقت هاي خرد بوده كه توسط افراد معتاد انجام گرفته است .

وي ادام داد: از ابتدای سال جاری تا کنون نيز در برنامه ريزي عملياتي پليس شهرستان، شاهد افزایش 36 درصدی دستگیری معتادان در سطح شهرستان فراهان بوده ایم .

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در پایان با اشاره به کاهش 100 درصدی آمار جان باختگان تصادفات در معابر درون شهري نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در سطح این شهرستان گفت:‌ تلفن 110 به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي شهروندان است و تلفن 197 نيز به عنوان بستري براي دريافت انتقادات و پيشنهادات شهروندان در حوزه عملكرد كاركنان ناجا، است .

کشف محموله میلیونی لوازم آرایشی قاچاق در ساوه

در عملیات پلیس شهرستان ساوه یک دستگاه خودروی حامل کالا توقيف و در بازرسی از آن مقادیری لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش 400 ميلیون ريال کشف شد .

سرهنگ " پرویز اسدی " فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشريح اين خبر گفت: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا، روز گذشته مأموران پليس این شهرستان در تحقيقاتي از تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و بلافاصله برنامه ريزي لازم را برای شناسایی و توقيف آن آغاز کردند .

وی اظهار داشت: با اعلام اين خبر بلافاصله اكيپی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در محل حاضر و با کنترل خودروهاي عبوري، پس از گذشت ساعاتی، خودروی مذکور را در يكي از محورهاي مواصلاتي شناسايي و با انجام عملیاتی متوقف کردند .

این مقام انتظامی خاطرنشان كرد: مأموران در بازرسي از خودرو توقیفی موفق به کشف مقادیری لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال شدند .

وی افزود در اين عمليات، راننده خودرو دستگير و پس از تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفی شد .

دستگیری 115 نفر در طرح های پاکسازی پليس در زرندیه

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از دستگیری 115 خرده فروش مواد و سارق در عمليات هاي اجرايي پليس اين شهرستان در يك ماهه گذشته خبر داد .

سرهنگ "محمدرضا روشندل " در تشریح این خبر گفت: برخورد قاطعانه با متهمان و برنامه ريزي لازم در ارتقاء امنيت اجتماعي طی بهمن ماه امسال در شهرستان زرندیه با جديت دنبال شد .

وی با اشاره به دستگیری 34 سارق در این طرح ها اظهار کرد: در تحقيقات انجام شده از سوي ماموران انتظامي، 41 فقره از سرقت ها كشف و اموال كشف شده از سارقان به مالباختگان تحويل داده شد .

این مقام انتظامی در ادامه يكي ديگر از اولويت هاي اجرايي پليس شهرستان را برخورد با عرضه كنندگان مواد مخدر بیان کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح ها تعداد 70 نفر از معتادین و همچنین 11 خرده فروش مواد مخدر نيز دستگیر شدند .

سرهنگ روشندل در خصوص میزان کشف کالای قاچاق در يك ماهه گذشته در اين شهرستان خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی مجموع کالای قاچاق کشف شده؛ در اين بازه زماني در حدود یک میلیارد و 174 میلیون ریال برآورد شده است .

وی در پایان با اشاره به توقیف 81 خودرو و موتور سیکلت متخلف افزود: طرح مبارزه با تخلفات و جرایم در این شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین