کد خبر: ۵۷۸۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

انفجار در خیابان ولیعصر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک انفجار در خیابان ولیعصر تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١و ٢٨ دقیقه بامداد امروز برخی از ساکنان خیابان ولیعصر با تماس با سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری تهران وقوع یک انفجار را در نزدیکی محل سکونتشان واقع در خیابان ولیعصر، نبش کوچه مافی خبر دادند.

وی ادامه داد: در پی اطلاع‌رسانی هموطنان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که در مغازه‌ای ٣٠ متری - که محل فروش لوازم قلیان بود - انفجاری رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شدت انفجار به‌حدی بود که باعث تخریب برخی از ساختمان‌های مجاور شده بود، گفت: پشت این مغازه انبار شیرآلات ساختمانی به وسعت ٢٠٠ متر و در مجاورت آن نیز یک مغازه فروش پوشاک قرار داشت که آتش حاصل از این انفجار به بخشی از انبار و مغازه پوشاک سرایت کرده و شدت انفجار نیز باعث تخریب بخشی از دیوار این دو محل شده بود.

وی در پایان اظهارکرد: با انجام بررسی توسط آتش‌نشانان مشخص شد هیچ فردی در این چند ساختمان‌ها حضور ندارد. عملیات اطفای حریق نیز به‌سرعت آغاز و آتش بعد از دقایقی خاموش شد. در ادامه نیز با حضور کارشناس اییمنی در محل مشخص شد که علت این آتش سوزی نشت گاز از یک دستگاه سیلندر گاز مایع ١١کیلویی در مغازه فروش لوازم قلیان بوده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین