کد خبر: ۵۷۸۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

دستگیری قاتل فراری اسفراین در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری قاتل فراری اسفراینی بعد از گذشت سه ماه در بندر عباس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ جاوید مهری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع خبری مبنی بر قتل فردی با هویت مشخص در تاریخ شش آبان ماه سال جاری در یک نزاع دسته جمعی، سریعا انجام کارهای اطلاعاتی برای دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،  این مقام انتظامی با اشاره اینکه در بررسی و بازبینی دوربین‌های مدار بسته و اقدامات فنی و پلیسی توسط کاراگاهان آگاهی عوامل انتظامی، سه نفر که در این نزاع مشارکت داشته شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: با دستگیری سه  نفر از عواملی که در این نزاع و درگیری مشارکت داشته مشخص شد نفر چهارم از شهرستان، متواری و در یکی از استان‌های جنوبی کشوری مخفی شده است.

سرهنگ مهری افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی دقیق پس از گذشت سه ماه سرنخ هایی از حضور عامل اصلی قتل در بندرعباس را بدست آوردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در این راستا با همکاری موثر فرماندهی انتظامی شهرستان بندر عباس و اخذ نیابت قضائی در یک عملیات هماهنگ و همه جانبه و غافلگیرانه، قاتل فراری (م.م) را در شهرستان بندرعباس، شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اسفراین خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان اسفراین، انتقال و پس از تحقیقات لازم حسب دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین