کد خبر: ۵۷۸۶۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

یک آمار ناامیدکننده از وینفرد شفر؛ تنها 40 درصد شانس پیروزی

شفر با استقلال در ۱۰ بازی گذشته ۲ بار الهلال، ۲ بار با العین، ۲ بار با الریان، ۲ بار با ذوب‌آهن و ۲ بار با السد بازی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرمربی 69 ساله و آلمانی استقلال یک سال و 5 ماه است که روی نیمکت آبی‌های تهران می‌نشیند. شفر در این سال‌ها یک بار قهرمانی جام حذفی را با استقلال به دست آورده و سال گذشته این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رساند. شفر که دومین دوره حضورش در آسیا با استقلال را تجربه می‌کند، در اولین فصل آسیایی‌اش با آبی‌پوشان مجموعاً ۱۰ دیدار انجام داد که حاصل آن ۴ پیروزی، ۴ تساوی، ۲ شکست، ۱۵ گل زده و ۱۲ گل خورده است.

شفر با استقلال در ۱۰ بازی گذشته ۲ بار الهلال، ۲ بار با العین، ۲ بار با الریان، ۲ بار با ذوب‌آهن و ۲ بار با السد بازی کرد. آبی‌پوشان با شفر ۲ پیروزی مقابل الهلال و یک پیروزی مقابل الریان در مرحله گروهی و یک پیروزی مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی به دست آوردند. شاگردان شفر در مرحله گروهی دو بازی رفت و برگشت را مقابل العین و یک بازی هم مقابل الریان مساوی کردند. آبی‌ها در آخرین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی که منجر به حذف آنها شد هم مقابل السد تن به تساوی دادند تا ۴ مساوی آنها به این شکل رقم خورده باشد.

آبی‌پوشان در این مسابقات یک بار در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل ذوب‌آهن و یک بار هم در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی مقابل السد شکست خوردند. بهترین نتیجه تیم استقلال پیروزی ۳ بر یک مقابل ذوب‌آهن در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی و بدترین نتیجه آنها هم شکست با همین نتیجه ۳ بر یک مقابل السد در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی بود. استقلال نتایج خوبی در این کشور برابر نمایندگان قطر کسب نکرده است.

آخرین حضور استقلال در دوحه به 6ماه قبل باز می‌گردد که استقلال با نتیجه دو - دو برابر السد به تساوی رسید. استقلال این تساوی را در مرحله گروهی نیز برابر الریان تجربه کرده بود. پیش از این مسابقه استقلال در سال 2014 با تیم الریان هم گروه بود که در این کشور باز هم برابر نماینده قطر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و نتوانست به پیروزی برسد. استقلالی‌ها حتی در سال 2013 باز هم در قطر به پیروزی نرسیدند و به تساوی 3 بر 3 برابر الریان دست یافتند. آخرین پیروزی استقلال برابر نمایندگان قطر به سال 2012 باز‌می‌گردد که آبی‌ها با گل یرکوویچ موفق شدند در دقیقه 1+90 حریف خود را از پیش رو بردارند تا آبی‌ها حسرت 7 ساله پیروزی در دوحه داشته باشند.

ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین