کد خبر: ۵۷۸۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵

واکنش به کمپین فوتبالیست‌ها علیه رئیس کمیته انضباطی

سرپرست پرسپولیس معتقد است نباید به حواشی فوتبال دامن زد و پرداختن به اظهارات اسماعیل حسن‌زاده موجب ضرر مردم و فوتبالیست‌ها می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن خلیل‌زاده پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل پاختاکور گفت: بازی نخست در تورنمنت‌های مهم دشوار است. بازیکنان ما تلاش کردند. در نیمه نخست کیفیت تیم خوب بود. مسئله مهم رضایت کادرفنی از بازیکنان بود.

او تاکید کرد: روز به روز بهتر خواهیم شد و روزهای خوبی را در آینده می‌بینیم. مصدومان ما هم به تیم اضافه می‌شوند و بهتر می‌شویم.

سرپرست پرسپولیس درباره اشتباه داور روی گل نخست پاختاکور نیز اظهار کرد: گل نخست پاختاکور یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات داور بود. خیلی بد از است که همانند لیگ برتر در مسابقات بین‌المللی هم دچار اشتباه شویم.

خلیلی درباره ناکامی هر سه نماینده ایران در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: هنوز معلوم نیست چه تیمی صعود می‌کند. مسلماً تیم‌های ایرانی بهتر عمل می‌کنند.

وی درباره فشردگی مسابقات پرسپولیس در روزهای آینده خاطرنشان کرد: ما جلساتی با سازمان لیگ داشتیم. درخواست دادم فشردگی را از روی تیم‌ها بردارند. پس فردا باید عازم مازندران شویم و مجدداً به قطر برویم. ما اعتراض‌مان را به سازمان لیگ اعلام کردیم. تنها پیشنهاد سازمان لیگ بازی با نساجی در پنجم فروردین بود که سرمربی تیم ما صلاح ندانست.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: درخواست ما این بود که مسابقات را طولانی‌تر کنند. نمی‌دانم چه اصراری بر اتمام زودهنگام مسابقات است. آسیب دیدگی نتیجه چنین برنامه‌ای است. بعید می‌دانم تغییری رخ بدهد. خودمان هم از اعتراضات خسته شدیم.

او درباره واکنش بازیکنان به اظهارات اسماعیل حسن‌زاده، گفت: اگر به این موضوع دامن بزنیم، مردم و فوتبالیست‌ها ضرر می‌کنند. نباید به حواشی بپردازیم و باید کار را به سیاست مداران بسپاریم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین