کد خبر: ۵۷۸۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
سیدمحمد موسوی:شاید دیگر والیبال بازی نکنم

از فدراسیون حقوق می‌گیرند تا علیه من مصاحبه کنند!

ستاره والیبال ایران به شدت از اوضاع والیبال ناراضی است.
آفتاب‌‌نیوز : حاشیه های والیبال تمامی ندارد،به خصوص برای سید والیبال ایران.محمد موسوی برای بازی نیمه نهایی محروم است.سید این روزها چندان حال خوشی ندارد آن هم پس از همه حاشیه هایی که در بازی با شهرداری ورامین برای پیش آمد.به همین دلیل هم هست که موسوی می گوید:«شاید دیگر والیبال بازی نکنم.»در سال های قبل هم موسوی آنقدر تحت فشار بود که حرف هایی مشابه را به زبان آورد اما این بار ظاهرا سید آنقدر خسته است که مصمم تر حرف می زند.در بازی با شهرداری ورامین هم حاشیه های بیش از اندازه،فحاشی تماشاگران و ...باعث شده تا موسوی را نسبت به تصمیمی که گرفته مصمم کند.

چند روزی است که همه از محمد موسوی می نویسند.فیلمی از آن بازی منتشر شد که ...وضعیت لیگ ظاهرا خوب نیست.
به نظر من از این بدتر هم می شود.با این وضعیت بدم می آید دیگر والیبال بازی کنم.دیگر دوست ندارم کسی من را بشناسد.می خواهم بکنم و از این والیبال بروم.چند سال پیش افتخار می کردم که در لیگ بازی می کنم اما حالا شرایط را یک طوری کرده اند که نه فقط من که خیلی از بچه ها دل و دماغ بازی کردن ندارند.

سید درباره آن فیلم حرف نزدی.آنجا نشان می دهد که تو با دست به سینه ناظر بازی کوبیدی.
همه فقط آن فیلم را دیده اند.بازی که تمام شد من داشتم با سرداور حرف می زدم که احساس کردم یکی از پشت مدام من را می کشد.فقط هم می گفت که زشت است تو الگو هستی و بیا برو توی رختکن!من اول فکر کردم تماشاچی است.

تماشاچی ؟
17 سال است والیبال بازی می کنم اما تا به حال ایشان را ندیده ام.احساس کردم یک غریبه آمده و دارد من را نصیحت می کند.

مدت هاست که حاشیه ها در والیبال زیاد شده است.تماشاگران در آن مسابقه هم داخل زمین ریختند و اتفاقاتی که نباید افتاد.
تا به حال این همه لباس شخصی داخل زمین ندیده بودم.لیدرهای شهرداری ورامین هم بودند.چند نفر از بازیکنان شهرداری به کمک من آمدند.خودشان می گفتند اینجا خطرناک است.چند تا مامور هم بودند که ادعا می کردند یک نفر از آنها را زده ام.من نمی دانم از چه چیزی حرف می زنند.مامور مگر نباید لباس تنش باشد.ما باید متوجه شویم که آنها مامور هستند و از آنها کمک بخواهیم نه اینکه اتفاقات دیگری رخ بدهد.

لیدرها چطور؟ظاهرا با آنها هم درگیر شدی.
خیلی وقت است که در این بازی ها از این مشکلات پیش می آید.همیشه فحش می دهند.کار لید چیست؟یکی به من این سوال را جواب بدهد.لید باید مشوق باشد یا محرک سایر هواداران برای فحاشی به بازیکنان؟برای خودم جای سوال دارد که چرا ناظر بازی هیچ کدام از فحاتشی ها را نشنید.بعدا فهمیدم که ایشان هندزفری در گوش شان بوده است.جالب اینجاست که من هر چیزی زیر تور گفتم را شنیده است.در گزارشش هم هیچ تخلفی غیر از رفتارهای من را گزارش نکرده است.

یک مصاحبه هم حق بین به عنوان ناظر انجام داد که ظاهرا حسابی تو را شاکی کرده.
شنیده ام در مصاحبه ای گفته من اگر جای موسوی باشم دیگر در والیبال پا نمی گذارم. حضور امثال حق بین در والیبال به خاطر من و امثال من است و تیم ملی . آنها کجای والیبال هستند که درباره  حذف یا ماندن من حرف بزنند؟ فکر نمی کنم در جایگاهی باشند که حق دخالت در این مسائل را داشته باشند. ناظر اگر منصف باشد واقعیت ها را گزارش می کند. حق بین روز دوشنبه زنگ زده به مدیرعامل پیام مشهد و فحش های رکیکی به من داده که فایل صوتی اش را دارم. می خواستم در جلسه کمیته انضباطی بگذارم تا همه گوش بدهند که او رفت بیرون.من مانده ام دوستان حقوق می گیرند چه کار کنند؟حقوق می گیرند تا علیه من مصاحبه کند؟حق بین رئیس فدراسیون است؟ سرمربی تیم ملی یا وزیر ورزش؟این حرفها در حیطه کاری او نیست . حتی در کمیته انضباطی هم می گفت هرچه من بگویم  و بعد هم با بغض از جلسه بیرون رفت.به نظرم حالا فدراسیون باید درباره انتخاب ناظران اقدام کند.

حرفی مانده که بخواهی بزنی؟
من از بازی دوم نیمه نهایی لیگ برتر ناراحت هستم.چرا که مسئولی از فدراسیون در ورامین نبود. من قبل از بازی با سرپرست فدراسیون صحبت کردم  و گفتم بازی حاشیه دار می شود  و حتما به ورامین بیاید. اما هیچ مسئول فدراسیونی نبود. ما حتی به خاطر دفعه قبل در باشگاه سایپا تمرین کردیم و شب  به ورامین رفتیم. فدراسیون تنها می گوید شما الگویی  باید محروم و جریمه شوی. نمی دانم چرا پیشگیری نمی کنند؟ چرا ناظر قوی نمی گذارند؟چرا کمیته انضباطی در این مدت هیچ محرومیتی به ورامین بابت تماشاگرانش نداده؟اما بازیکن حرفی بزند و واکنش نشان دهد محروم می شود؟ورامین سه سال به بازیکنانش پول نداد و هیچ مشکلی نداشت، حتی یک بازی اش این طرف و آن طرف نشد . چون نماینده مجلسش سریع به داورزنی زنگ می زند ؟

خبر آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین