کد خبر: ۵۷۸۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

جمشید مشایخی: هنرمند اهل دل است صلاح نیست به سیاست وارد شود

جمشید مشایخی معتقد است که هنرمند اهل دل هستند و نباید وارد سیاست شده و برای خود مشکلی ایجاد کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر شامگاه سه شنبه ۱۴ اسفند مهمان برنامه «اختیاریه» بود. او در ابتدای این برنامه درباره چگونگی حضورش در تئاتر گفت: «با حضورم در تهران، برای تحصیل به دبیرستان نظام رفتم، در آنجا دیگر امکان تئاتر کار کردن نداشته و ارتباطم با این هنر قطع شد، به همین دلیل تصمیم گرفتم از مدرسه فرار کنم تا بتوانم تئاتر کار کنم. من عاشق صحنه و نمایش بودم و باید به آن می‌رسیدم.»

مشایخی در بخش دیگر این برنامه، درباره چگونگی ماجرای عاشق شدنش توضیح داد: «همسر من از بستگان ما بود و ماجرای عاشق شدن من نیز به سال ۳۶ باز می‌گردد، روزی به خانه‌شان رفته بودم و همان جا دلبسته‌اش شدم و با او این مسئله را در میان گذاشتم. همیشه این ترس را داشتم که یک وقت او را از دست ندهم.»

این هنرمند باسابقه در ادامه از علاقه‌اش به غلامرضا تختی گفت: «من شیفته غلامرضا تختی بوده و هستم، یک بار بزرگمردی و فروتنی او را دیدم و از خدا خواستم تا روزی مانند او شوم و بتوانم آدم خاکی باشم. این پهلوان با زنی ازدواج کرد که از طبقه اجتماعی او نبود و این مسئله باعث شده بود تا همسر او شهلا مدام مسخره‌اش کند. به همین دلیل اگر تختی با او زندگی می‌کرد دیگر تختی نبود و اگر طلاقش می‌داد هم همینطور، تنها اگر خودش را می کشت تختی می‌ماند و معتقدم که او خودکشی کرده است.»

مشایخی در بخش دیگر این برنامه، در پاسخ به پرسشی درباره ورود هنرمندان به سیاست، نظرش را اینطور بیان کرد: «به نظرم هنر کار دل است و هنرمند هم اهل دل حساب می‌شود، به همین دلیل ورود هنرمندان به سیاست را به صلاح‌شان نمی‌دانم. به همین دلیل به سیاست کاری نداشته و حرفی نمی زنیم که برایمان مشکلی ایجاد کند.»


خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین