کد خبر: ۵۷۸۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۶:۵۹
عضو جامعه روحانیت مبارز:

جریان تحجر تضعیف شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ‌«حسین ابراهیمی» عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در سالگرد انتشار نامه تاریخی امام خمینی خطاب به روحانیت و هشدار و گلایه ایشان درباره «جریان مقدس نمای متحجر» اظهار داشت: امروزه جبهه تحجر و متحجران آنقدر ضعیف شده که به مرزی رسیده است که دیگر قدرت مانور ندارد اما به هر حال نباید از این جریان غافل شد.
 
وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با هشدار نسبت به جریانی که «عرفان انحرافی» را در جامعه رواج می‌دهد، گفت: امروز جریانی وجود دارد که با سوء استفاده از مقدسات مانند وجود مبارک امام زمان(عج) سعی دارد تا جامعه را منحرف و ذهن جوانان را از اصول اساسی به گوشه‌نشینی و ذکر گویی صرف منحرف کند. 

ابراهیمی تصریح کرد: روحانیت شیعه در طول تاریخ همواره در پی حل مشکلات و نارسایی‌های مردم بوده اما به طور طبیعی تمام امکانات و اختیارات کشور را برای حل مشکلات در اختیار ندارد.
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نقش روحانیت در دفاع از نظام و انقلاب، اظهار داشت: انتخاباتی پیش نیامده که روحانیت از تمام طیف‌ها در آن حضوری فعال و گسترده نداشته باشد، چه خودش کاندیدا داشته یا نداشته باشد.
وی تاکید کرد: هر چند روحانیت برای حمایت از محرومان و مستضعفان بیشترین تلاش را داشته اما باید دانست که این قشر تمام اختیارات کشور را در دست ندارد. 

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در راس روحانیت، مقام معظم رهبری قرار دارند که تلاش‌های در حد اعجاز ایشان در چند سال اخیر و به خصوص تاکید بر توجه دولت به اجرای اصل 44 نشان دهنده همت روحانیت و در وهله اول رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات مردم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین