کد خبر: ۵۷۸۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

نماینده مجلس: حفظ نظام سوریه با حمایت و مشارکت ایران رخ داد

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که «حفظ نظام روسیه و شکست افراط گری با حمایت و مشارکت جدی ایران رخ داد» گفت که حضور ایران در منطقه جدی و قدرتمند است که سفر اسد به تهران هم حکایت از جایگاه ایران دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
مرتضی صفاری نظنزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سفر اسد به تهران گفت: ارتباط ایران با سوریه به سال‌های گذشته به خصوص از دوران جنگ برمی‌گردد، در سال‌های اخیر ایران در میدان نبرد حضور داشت که در نهایت حفظ نظام سوریه و شکست افراط‌گری با حمایت و مشارکت جدی ایران رخ داد که دستاورد بزرگی برای ما و سوریه و کل کشورهای منطقه و جهان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس سفر اسد به تهران بعد از برقراری آرامش نسبی در سوریه حکایت از جایگاه ایران دارد که در این سفر هم آقای اسد از طرف دولت و ملت سوریه از حمایت‌ها و مشارکت‌های ایران قدردانی کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور جدی و قدرتمند ایران در منطقه را به عنوان یکی از پیام‌های سفر اسد دانست و گفت: ایران قدرت برتر در منطقه است که این سفر مهر تأییدی بر آن زد همچنین علامتی به کشورهای ائتلاف کننده و همراه با دشمنان ایران به خصوص کشورهای منطقه‌ای همراه با آمریکا داد که در آینده شرایط متفاوت شده و دشمنان ایران شکست می‌خورند و آنها بازنده هستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین