کد خبر: ۵۷۹۰۲۴
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

زن جوان توسط همسرش به قتل رسید

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: زن 20 ساله ای در منزل مسکونی واقع در یکی از شهرک های اطراف همدان توسط همسرش به قتل رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ جمشید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شامگاه چهارشنبه یک مورد درگیری خانوادگی توسط همسایه ها به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 16 شهرک مدنی به محل اعزام شده و در بررسی ها و شواهد اولیه دریافتند که مرد 30ساله در حین درگیری، زن جوان خود را خفه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: پیش از حضور پلیس همسایه ها با ورود به این منزل مسکونی با جسد زن جوان مواجه شده و او را به بیمارستان تامین اجتماعی منتقل کردند اما این زن پیش از اعزام به مرکز درمانی جان خود را از دست داده بود.

سرهنگ باقری افزود: آثاری از جراحت بر روی بدن مرد جوان نیز وجود داشت و گویا این جوان با پاره کردن شیلنگ گاز قصد خودکشی با گاز مونوکسید کربن را داشت که موفق به این کار نشد.

وی اضافه کرد: با توجه به جراحت متهم، وی به مرکز درمانی بعثت منتقل شد و هم اینک پرونده قاتل در پلیس آگاهی در حال رسیدگی است. 

این مقام انتظامی اختلاف خانوادگی را علت اصلی این درگیری دانست و گفت: تحقیقات تکمیلی در این زمینه توسط کارآگاهان زبده صوت می گیرد و متهم هم اینک در بیمارستان زیر نظر پلیس است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین