کد خبر: ۵۷۹۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

آرزوی سرمربی پیکان برای استقلال

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در بازی تیم ما با پیکان عادلانه‌ترین نتیجه، مساوی بود ولی در نهایت ما پیروز میدان بودیم.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین فرکی عصر امروز پنج شنبه بعد از پیروزی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: هر باری که به خوزستان می‌آییم مورد احترام مردم خونگرم هستم و این موضوع باعث افتخار من است. من مدیون محبت‌های شما اصحاب رسانه هستم. هر باری که به خوزستان می‌آیم، خوشحال هستم و روزهای خوب و موفقیت آمیز در کنار شما تداعی می‌شود. وی افزود: به هر حال با تیم‌های مختلفی به اینجا سفر کردم و امروز هم یکی از آن روزها بود که اتفاق افتاد و به بهانه فوتبال باعث شد دیداری مجدد با دوستان خوب در اهواز داشته باشیم.

فرکی تصریح کرد: شما در جریان هستید که پیکان روزهای سختی را سپری کرده است و در نیم فصل اول و دوم ما ٩ بازی نبردیم. از نیم فصل دوم که مسئولیت را برعهده گرفتیم، سعی کردیم با تجربه خودمان و همکاران شرایط را بهتر کنیم که خدا را شکر در این چند بازی هفت امتیار کسب کردیم.

سرمربی تیم پیکان تهران عنوان کرد: ما بازی عقب افتاده هم داریم. امروز از نظر فنی و کیفیت خیلی بازی خوبی ارائه شد. ما در نیمه اول نسبت به حریف تا حدودی برتری داشتیم و کاملاً استقلال را آنالیز کرده بودیم. استقلال خوزستان تیمی بوده که مقابل حریفان سخت گل خورده است.

فرکی در ادامه صحبت‌های خود گفت: کسر ۶ امتیاز از تیم استقلال خوزستان شرایط بدی را برای بازیکنان این تیم درست کرده بود. امیدوارم بازیکنان تیم استقلال خوزستان همین تلاش را ادامه دهند و در لیگ جایگاه خود را حفظ کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: در مجموع کار برای ما خیلی سخت بود البته نیمه اول شرایط بهتری را دنبال کردیم و به گل رسیدیم. علت این بود که آنها عقب کشیده بودند و به دنبال ضدحمله بودند ما در بین دو نیمه تذکراتی را به بچه‌ها دادیم. در نیمه اول آنچه که انتظار من بود را بچه‌ها نتوانستند برآورده کنند، نیمه دوم استقلال خوزستان کاملاً روی ما فشار می‌آورد و ما خیلی تلاش کردیم چون این سه امتیاز برای ما در شرایط فعلی خیلی مهم بود در نهایت بازی با سه امتیاز تمام شد و خوشحال هستم.

فرکی اظهار کرد: هر چند که از بازی امروز ناراضی هستم اما آنچه که برای ما مهم بود گرفتن سه امتیاز این دیدار بود. خوشحالم و به بچه‌ها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران افزود: امیدوارم این سه امتیاز روحیه بازیکنان را بهتر کند. ما بازی‌های مقابل تیم‌های سایپا و صنعت نفت آبادان را تا پایان سال پیش‌رو داریم؛ امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

فرکی بیان کرد: من در واقع وقتی با پیکان شروع کردم ٣۵ روز تا اولین بازی فرصت داشتم و برای مربی که یک تیمی را تحویل می‌گیرد که هفت بازی نبرده است کار دشوار است. من سعی کردم از تمام داشته‌هایم استفاده کنم. در این مدت شرایط آمادگی بچه‌ها را حفظ کردم و در مرحله بعدی باید شرایط روحی و روانی بچه‌ها را تقویت می‌کردیم البته برد در این هدف به ما کمک می‌کند.

وی در رابطه با ادامه مسابقات گفت: من سعی کردم آن دو مرحله را دنبال کنم تا خودمان را به ابتدای فصل برسانیم. در نیم‌فصل دوم پنج بازی اول شرایط خوبی را تیم ما نداشت. بازی اول غافلگیر شدیم با اشتباهاتی که داشتیم اما تجربه‌ای شد برای من ما گل‌ها را به استقلال به نوعی تقدیم کردیم. در بازی بعدی ۶ تغییر انجام دادیم اما در بازی‌های سپاهان باز هم باختیم. این هم روی اشتباهات خودمان بود اما عملکرد ما در بازی‌های بعدی بهتر شد و امیدوار شدیم که می‌توانیم بهتر شویم.

فرکی گفت: بازی قبلی ما با تیم ماشین‌سازی بود انصافاً یک بازی سختی بود که توانستیم برنده شویم. در بازی پدیده خوب بودیم، به جرأت ما هر چه جلوتر می‌رفتیم بهتر می‌شدیم در مجموع با چهار امتیازی که کسب کردیم روحیه ما بهتر شد. این موقعیت امروز خیلی به ما در روند رو به جلو کمک کرد. شاید مساوی این بازی عادلانه‌تر بود تا استقلال خوزستان هم به حق خود برسد. ما یک بازی عقب‌افتاده داریم امیدواریم که در بازی‌های بعدی هم خوب باشیم تا پیکان به جایگاه واقعی خود برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین