کد خبر: ۵۷۹۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

سردار سلامی: هیچ ملتی با داشتن فرهنگ ایثار و شهادت تسلیم دشمن نمی شود

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: با برخورداری از فرهنگ ایثار و روحیه شهادت طلبی هیچ ملتی تسلیم دشمن نخواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار پاسدار حسین سلامی در آئین یادبود شهید سردار حمید محمدرضایی نخستین شهید مدافع حرم استان قزوین در شهر شال که پیکر مطهر او به تازگی تفحص و به میهن اسلامی بازگشت،افزود: ملت مومن و انقلابی ما دارای روحیه ایثار و شهادت طلبی است و با مقاومت خود هیچ گاه مقابل استکبار و زورگویان تسلیم نخواهد شد.

وی از شهدا به عنوان مظهر قدرت و عزت اسلام و ایران یاد کرد و گفت: شهدا را باید معماران اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی بدانیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: عزت و آزادی و سربلندی میهن خود را مرهون خون پاک شهدا هستیم و باید برای تداوم این مسیر عزتمندانه راه آن سرافرازان را ادامه دهیم.

سردار سلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان و مستضعفان بوده و با زورگویان و مستکبران مقابله می کند، خاطرنشان کرد: هویت ما با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در راه خدا و ارزش های اسلامی عجین شده و روحیه مقاومت در برابر استکبار نیز بواسطه همین فرهنگ در رفتار ملت ما پدیده آمده است.

آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان و بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، علی رحمانی فرماندار بوئین زهرا به همراه اقشار و گروه های مختلف مردمی از جمله خانواده معظم شهدا نیز در این مراسم معنوی حضور داشتند.

ایرنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین