کد خبر: ۵۷۹۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

لوییس انریکه: بله، با لیونل مسی مشکل داشتم!/او ماتریکس نابغه است

لوییس انریکه، سرمربی اسپانیایی و سابق بارسلونا، در مورد دوران حضور در این تیم صحبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در فصل اول حضور انریکه روی نیمکت بارسلونا، اخباری در مورد اختلاف او با لیونل مسی شنیده می شد و سرمربی فعلی تیم ملی اسپانیا نیز چنین شایعاتی را تایید و البته از حل شدن آن می گوید.

لوییس انریکه گفت: "تا زمانی که مسئله بین ما حل شد، در مقطعی تنش وجود داشت. البته من به هیچ وجه به دنبال چنین چیزی نبودم و اتفاقاتی افتاد که نیاز به مدیریت داشت، اما امروز من فقط می توانم در مورد لیونل مسی مثبت صحبت کنم.


ما در مورد یک نابغه صحبت می کنیم. مسی مثل ماتریکس است و زمانی که همه چیز بد پیش می رود، او می تواند کاری را که می خواهد انجام دهد. فقط آندرس اینیستا دیدگاهی مشابه دارد و من فقط این دو بازیکن را اینگونه دیده ام که البته مسی از همه بالاتر است.

 
در آغاز فصل سوم حضورم در بارسلونا، من از باشگاه خواستم به دنبال جایگزینی برایم باشد زیرا شاید خودخواهانه باشد اما در آن مقطع دیگر انرژی کافی نداشتم. اما در آن مقطع احساس کردم هنگام کار کردن با این گروه از ویژه بازیکنان، ساده ترین کار در جهان تمدید قرارداد است. زیرا اینگونه در خانه بوده، با بهترین بازیکنان در جهان کار می کردم و معدود شرایطی می تواند بهتر از این باشد.

 
اما اگر صادق باشم، فکر می کردم بازیکنان گاهی به چهره ای جدید نیاز دارند تا به آنها نکات جدیدی بگویند. احساس می کردم دوره کاری ام تمام شده و باید چنین پیامی به باشگاه داده شود."


ورزش سه 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین