کد خبر: ۵۷۹۳۱
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۱:۲۰

يونگ قهر كرد و رفت

آفتاب‌‌نیوز : در همان شروع فعالیت یونگ برخی می‌پنداشتند او علی انصاریان و علی علیزاده که در پرسپولیس با آنها اختلاف پیدا کرده بود را نیمکت‌نشین می‌کند و از وجودشان استفاده نخواهد کرد. اما عکس‌ این قضیه پیش آمد و آنها به‌راحتی برای استقلال به میدان رفتند و آب از آب تکان نخورد.

وقتی یونگ نشان داد تنها به موفقیت استقلال فکر می‌کند، وحید طالب‌لو را نیمکت‌نشین کرد و به سیدمهدی رحمتی میدان داد. شاید این تغییر در روند نتیجه‌گیری تیم تأثیر آنچنانی نداشت، اما آتش زیر خاکستر اختلافات ناشی از پاکسازی یونگ با عدم اعتقاد به بازی کردن محمود فکری که یکی از به قول معروف نور چشمی‌های قلعه‌نوعی است شعله‌های گسترده‌تر به خود گرفت و باعث شد مرد هلندی عطای رفتن را به لقای نشستن روی نیمکت استقلال ترجیح دهد و غایب بزرگ دیدار مقابل صباباتری لقب گیرد.

با این اوضاع و احوالی که استقلال به خاطر عدم حضور احتمالی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا پیدا کرده قطع به یقین شاهد تغییراتی در رأس هرم مدیریتی و سازمان فوتبال باشگاه خواهیم بود و نجف‌نژاد همراه با قلعه‌نوعی دیر یا زود مجبور به استعفا می‌شوند.

اگر شرایط همان‌طوری که گفته می‌شود پیش رود آینده کاری یونگ در استقلال در پرده‌ای از ابهام قرار می‌گیرد و مشخص نیست این مرد هلندی که با حضورش عذر ساکت الهامی و مسعود اقبالی از کادر فنی تیم خواسته شد بتواند با مرفاوی کنار بیاید یا قراردادش را فسخ می‌کند. با پیشینه‌ای که از نوع قرارداد این مربیان در ایران وجود دارد یونگ در صورت جدایی تمام مبلغ قرارداد خود را تنها به‌خاطر یک بازی و حضور در نیمکت استقلال دریافت خواهد کرد و باز هم به مشکلات و بحران‌های مالی این تیم اضافه می‌شود.

پس بهتر است تا پیش از بیخ پیدا کردن این مسأله راه حل درستی برای این وضعیت انتخاب شود تا بر مشکلات استقلالی که در فاصله 4 امتیازی سایپا صدرنشین قرار گرفته چیزی اضافه شود و آرامش بر فضای این تیم بازگردد. تمام این آمال و آرزوهای هواداران این تیم ریشه‌دار پایتخت در سایه ثبات مدیریتی باشگاه و عدم وجود اختلافات سلیقه‌ای میسر خواهد شد که امیدواریم هرچه سریع‌تر رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین