کد خبر: ۵۷۹۳۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

امری: حساس‌ترین بازی فصل‌مان را برابر یونایتد پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال بازی با منچستریونایتد را حساس ترین بازی فصل توپچی‌های لندنی توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از ساکرنت، تیم فوتبال آرسنال که در رده پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار دارد، باید فردا (یک‌شنبه‌) در دیداری حساس به مصاف منچستریونایتد، تیم چهارمی جدول رده‌بندی برود. دیداری که تأثیر زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده خواهد داشت.

اونای امری، سرمربی آرسنال پیش از این مسابقه در نشست خبری خود، گفت‌: من معتقد هستم که بازی با منچستریونایتد سخت‌ترین و حساس‌ترین دیدار فصل ما خواهد شود. منچستریونایتد در هفته‌های اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته است و بازی دشواری مقابل آن‌ها در خانه پیش‌رو داریم. هم‌چنین توریرا را نیز به دلیل محرومیت در این دیدار در اختیار نداریم و همین دلیل باعث شده که کار ما دشوار شود. ما برابر آن‌ها در جام حذفی تقریباً یک ماه پیش بازی کردیم و در این میدان ما سه بر یک شکست خوردیم. البته تیم ما موقعیت زیادی در آن مسابقه داشت که نتوانست از فرصت‌های به دست آمده بهره ببرد و ما باید بتوانیم بار دیگر فردا موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم و روی ضد حملات حریف غافلگیر نشویم.

تیم فوتبال آرسنال بعد از شکست سه بر یک برابر رن در لیگ اروپا در حال حاضر در حالی به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت که لوکاس توریرا، یکی از بهترین بازیکنان خودش را در به دلیل محرومیت اختیار ندارد.

دو تیم در جام حذفی نیز در ورزشگاه امارات برابر هم قرار گرفتند که منچستریونایتد توانست با حذف آرسنال راهی مرحله بعد رقابت‌ها شود.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین