کد خبر: ۵۷۹۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

جامعه روحانیت و وعاظ خواستار بر طرف شدن مشکلات مسجد ولی عصر(عج) را دارند

جمعی از ائمه جماعات و اعضای جامعه روحانیت و وعاظ مبارز غرب تهران، درخواست جدی جهت حل مشکلات و معضلات و کاستی‌های مسجد را کتبا اعلام کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سارا سعادتی - در روزجمعه 17اسفندماه، با پیگیری و استقامت آیت الله جعفری حصارلو جهت برپایی نماز جماعت و برنامه های دینی و فرهنگی درمسجد جامع و مجتمع فرهنگی ولی عصر(عج) واقع در جنب تئاتر شهر؛ جمعی از ائمه جماعات و اعضای جامعه روحانیت و وعاظ مبارز غرب تهران جهت برگزاری هم اندیشی و بررسی وضعیت برنامه‌های دینی دعوت شده‌اند.

در این هم اندیشی که تا ساعت 9و چهل پنج شب دقیقه ادامه داشت؛علما و روحانیون از زحمات سی ساله امام جماعت فاضل و شجاع بی‌مثال این مسجد،آیت الله جعفری تقدیر کردند و سپس به معضلات مرتبط با فعالیت‌های دینی و فرهنگی مسجدجامع ولی عصر(عج) و دیگر مباحث مرتبط پرداختند.

جامعه روحانیت و وعاظ خواستار بر طرف شدن مشکلات مسجد ولی عصر(عج) را دارند

علما اعلام کردند که ازدفتر مقام معظم رهبری و امورمساجد پیگیری جدی بعمل بیاورند و انتقاد شدید به عملکرد شهرداری منطقه11دارند و خواستار برطرف شدن مشکلاتی از جمله قطعی برق، وسایل گرمایشی و جلوگیری از استفاده از سرویس‌های بهداشتی مسجد را دارند. سپس اعضای جامعه روحانیت مبارز و وعاظ درخواست جدی جهت حل مشکلات و معضلات و کاستی‌های مسجد را کتبا اعلام کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین