کد خبر: ۵۷۹۵۲۴
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

باهنر: قوه قضاییه باید مامن مظلومین باشد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: قوه قضاییه پیشانی نظام است و باید مامن مظلومین باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا باهنر  در نشست خبری خود که امروز در محل ساختمان این تشکل برگزار شد، با اشاره به انتصاب ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه اظهار کرد: انتصاب رئیسی به ریاست قوه قضاییه   تفاوتی هایی با دوره های  قبلی دارد و آن تفاوت این است که برای اولین بار شخصی از درون قوه قضاییه به عنوان رئیس قوه انتخاب می‌شود که تمامی سلسله مراتب را در سالهای مدیریت پس از انقلاب در قوه قضاییه گذرانده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در حکم انتصاب آقای رئیسی بحث برخورد با فساد در درون قوه و راه حلهایی برای پیش گیری جرم در دوره جدید را مورد تاکید قرار دادند که امیدواریم رئیس جدید قوه قضاییه نیز به این توصیه ها توجه ویژه داشته باشد.

باهنر تاکید کرد: قوه قضاییه پیشانی نظام است و باید مامن مظلومین باشد و در برابر مجرمان سریع و شدید و در برابر مظلومان پناهگاهی امن  باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین همچنین با اشاره به تصویب لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور اظهار کرد: دولت و مجلس در هفته های اخیر برای نهایی کردن بودجه سال ۹۸ زحمات زیادی کشیدند و امروز نیز ایرادات آن توسط نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت و رفع شد.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۹۸ بودجه سختی است و ممکن است منابع پیش بینی شده در این بودجه برآورده نشود، ادامه داد: بنابراین همه دستگاه‌ها باید تمام تلاش خود را برای مدیریت اقتصاد کشور به کار ببندند و یکی از مطالبات رهبر انقلاب از دولت و مجلس اصلاح ساختار بودجه نویسی است که امیدواریم که در ماه های پیش رو یک عزم جدی در دولت و مجلس برای اصلاح ساختار بودجه نویسی در نظر گرفته شود تا در سالهای آینده مشکلاتی که آنروز در بررسی و تصویب بودجه تکرار نشود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین