کد خبر: ۵۷۹۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

خودکشی ناکام پس از خفه کردن عروس با سیم برق

اختلاف زوج جوان در همدان با جنایت پایان یافت. مرد جوان همسرش را با سیم برق خفه کرد و قصد داشت به زندگی خود هم پایان دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
ساعت ۱۹:۴۵ شامگاه پنجشنبه گزارشی مبنی بر درگیری فیزیکی یک زن و شوهر که به تازگی ازدواج کرده بودند، به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ داده شد که پس از اعلام گزارش تیمی از ماموران کلانتری ۱۶ به محل اعزام شدند.

پس از حضور در صحنه مشخص شد زن ۱۸ ساله را به علت جراحات وارده قبل از حضور ماموران به بیمارستان منتقل کرده بودند که بیمارستان اعلام کرد متاسفانه وی جان باخته است.

ماموران مرد ۲۸ ساله را در خانه به صورت درازکش یافتند. مرد مجروح نیز توسط اورژانس و فوریت‌های پزشکی در اسرع وقت برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان بعثت منتقل شد.

این موضوع نیز به بازپرس کشیک دادسرا و کارآگاهان دایره جنایی آگاهی اطلاع داده شد و مرد ۲۸ ساله پس از مراحل درمان مورد بازجویی قرار گرفت. این مرد از ناحیه دست و گردن با ضربات چاقو آسیب دیده بود. این زوج درحالی‌که با یکدیگر اختلاف داشتند، پس از بازگشت از دادسرا، در خانه با یکدیگر مشاجره لفظی می‌کنند و سپس درگیر می‌شوند که مرد به علت شدت عصبانیت با یک سیم برق اقدام به خفه‌کردن همسر خود می‌کند و پس از دقایقی هنگامی که می‌فهمد تنفس همسرش قطع شده، اقدام به خودزنی و خودکشی می‌کند.

این مرد ۲۸ ساله با وارد کردن ضربات به گردن و دست‌های خود به وسیله تیغ سعی در خودکشی داشته است.

برابر بررسی مقدماتی ظاهرا متهم پس از آن‌که با تیغ به نقاط مختلف بدن خود آسیب رسانده بود، سعی داشته با بریدن شیلنگ بخاری به زندگی خود خاتمه دهد که با حضور همسایه‌ها در اجرای تصمیم خود ناکام ماند.

جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم به قتل نیز درحال حاضر در بیمارستان بستری و تحت نظارت است و در راستای تحقیق و بازرسی بیشتر پرونده به دایره جنایی آگاهی ارسال شد.

منبع: روزنامه شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین