کد خبر: ۵۷۹۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۸

رئیس فدراسیونی که بخاطر بدهی استعفا کرد و دوباره کاندیدا شد!

انتخابات فدراسیون ناشنوایان با حضور ۶ کاندیدا در حالی روز یکشنبه ۲۶ اسفند برگزار می‌شود که یکی از کاندیداها با وجود این که در دوره ریاست خود به دلیل بدهی سنگین از ریاست فدراسیون استعفا داده بود، دوباره قصد حضور در انتخابات دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
انتخابات فدراسیون ناشنوایان در حالی روز یکشنبه ۲۶ اسفند با حضور ۶ کاندیدا در سالن هگمتانه هتل المپیک ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که یکی از کاندیداها با وجود اینکه در دوره ریاست خود در فدراسیون ناشنوایان به خاطر بدهی ۷۰۰ میلیون تومانی از ریاست فدراسیون استعفا داده بود، دوباره صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات از سوی کمیسیون تطبیق تأیید صلاحیت‌ها مورد تأیید قرار گرفته است.

افشین داوری یکی از کاندیداهای حاضر در انتخابات فدراسیون ناشنوایان که در اردیبهشت سال ۹۵ سرپرستی فدراسیون ناشنوایان را بعد از استعفای کرم الله علیمرادی بر عهده گرفته بود، در خصوص علت استعفای وی در آن زمان اظهار کرده بود: "برخی از فدراسیون‌ها به خاطر حجم بالای فعالیت و اعتبارات محدود بدهی‌هایی را به وجود می‌آورند که باید با مدیریت صحیح منابع این موضوع برطرف شود. من به صورت دقیق میزان این بدهی‌ها را نمی دانم، ولی آنچه که به من گفته‌اند حدود ۷۰۰ میلیون تومان است. باید بر مبنای موجودی درست هزینه کنیم تا به چنین چالشی دچار نشویم. "

حال مشخص نیست علیمرادی که در زمان ریاستش بدهی به بار آورد و استعفا داد، حالا برای چه دوباره کاندیدا شده است و اگر قصد ریاست داشته، پس چرا از ریاست فدراسیون استعفا کرده بود؟

انتخابات فدراسیون ناشنویان روز یکشنبه ۲۶ اسفند ساعت ۱۰ با حضور کاظم نظم‌ده (رئیس سابق این فدراسیون و از مدیران سازمان بهزیستی)، افشین داوری (سرپرست فعلی فدراسیون والیبال)، کرم الله علیمرادی (رئیس پیشین فدراسیون ناشنوایان)، مهران تیشه‌گران (دبیر سابق فدراسیون ناشنوایان)، سعید کاظمی (پزشک) و مسعود فراهانی طبحر (کارشناس وزارت ورزش و جوانان) در هتل المپیک ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین