کد خبر: ۵۸۰۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

روش خودمراقبتی به دانش آموزان بیاموزیم

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش البرز گفت: روش های خودمراقبتی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید به دانش آموزان و جوانان آموزش داده شود.
آفتاب‌‌نیوز :
عزیز چابکی روز سه شنبه در آئین تجلیل از برگزید گان جشنواره نوجوان سالم و ابتکارات که در سالن شهید رجایی البرز برگزار شد، افزود: برهمین اساس هشتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم و ابتکارات در سال تحصیلی جاری با رویکرد مقابله با آسیب های اجتماعی درمدارس این استان اجرایی شد.

وی بیان داشت : هر ساله این جشنواره باهدف پیشگیری ازگرایش به اعتیاد و مصرف دخانیات و کنترل خشونت برگزارمی شود.

چابکی خاطرنشان کرد: در این جشنواره، دانش آموزان با زبان قلم و هنر پیام های آموزشی خود را در بخش آسیب ها به تصویر می کشند.

وی یادآورشد: در این جشنواره دانش آموزان دوره های تحصیلی ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه و فرهنگیان می توانند شرکت می کنند.

چابکی ادامه داد: این جشنواره درقالب مقاله، نقاشی، ایده پردازی، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، عکس چندرسانه ای، محصولات فرهنگی، سرگرمی، فیلم مستندآموزش پیشگیری درکلاس درس، پروژه های نوآورانه و برنامه عمل سالانه برای دانش آموزان و فرهنگیان اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: اجرای جشنواره نوجوان سالم نقش مهمی در پیشگیری از رفتارهای پرخطر و ترویج شیوه های زندگی سالم در بین دانش آموزان دارد ودر سال گذشته دانش آموزان البرز درهفتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم حائز سه رتبه برتر شدند.

چابکی گفت: 2 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و فردیس آثار خود را به دبیرخانه جشنواره جوان سالم ارسال کردند که 115 اثر برتر به دبیرخانه استانی راه یافت.
در این آیین از 165دانش آموز و 22 فرهنگی برگزیده منطقه و راه یافته به مرحله استانی تجلیل شد.

ایرنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین