کد خبر: ۵۸۰۴۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱

قاتلان فراری در بندر ماهشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: عاملان تیراندازی منجر به قتل در شهرستان بندر ماهشهر دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار 'حیدر عباس زاده' روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام گزارش وقوع یک قتل در یکی از مناطق شهرستان ماهشهر، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و بررسی وقایع مربوط به قتل مشخص کرد 2 نفر با یک قبضه سلاح شکاری به سوی مقتول تیراندازی کرده وی را مصدوم کرده اند که در نتیجه به علت شدت جراحات وارده وی فوت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عباس زاده عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از انجام کارهای اطلاعاتی- پلیسی قاتلان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در جریان تحقیقات به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی بیان کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این عملیات سلاحی که بوسیله آن تیراندازی منجر به قتل انجام شده از متهمان کشف و ضبط شد و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

به گزارش ایرنا، چندی پیش 2 موتورسوار با تیراندازی به سمت یک خودروی پراید، راننده آنرا به قتل رسانده و متواری شدند.

همچنین در تیراندازی دیگری در بندر امام در صبح روز بعد حادثه ماهشهر، راکبان یکدستگاه موتورسیکلت یک شهروند را در خیابان به رگبار بستند که فرد مذکور به علت شدت جراحت در بیمارستان جان باخت.

طی چند روز گذشته نیز 2 فقره حمله مسلحانه به 2 نفر از شهروندان و مصدومیت آنها درناحیه صنعتی و شهرک طالقانی ماهشهر در فاصله یک روز صورت گرفت که علت هر 2 مورد توسط مسئولین اختلافات شخصی عنوان شده بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین