کد خبر: ۵۸۰۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

پایان کار شاگردان برانکو با صدرنشینی

پرسپولیس با شکست سه بر یک سپیدرود در رشت، به صدر جدول صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، سپیدرود از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل میزبان پرسپولیس بود.

نیمه اول

پرسپولیس بازی را بهتر از میزبان خود شروع کرد و در دقایق ابتدایی تا چند قدمی خلق موقعیت خطرناک پیش رفت. در دقیقه دهم بازی، پاس فرار بودیمیر با حرکت سریع علی علیپور منجر به خلق موقعیت خطرناک برای پرسپولیس شد و علیپور توانست با ضربه‌ای زمینی و دقیق دروازه سپیدرود را در برای نخستین بار باز کند.

در دقیقه بیست و دوم، سیامک نعمتی با شوتی غافلگیر کننده از گوشه سمت چپ محوطه جریمه سپیدرود، دروازه کورش ملکی را تهدید کرد که این دروازه‌بان با واکنشی سریع توپ را به کرنر فرستاد. ضربه کرنر هم خطرناک بود و ضربه سر دقیق و قدرتمند علی علیپور روی خط توسط ملکی مجدداً به کرنر رفت. در دقیقه ۳۰، مهدی ترابی در دهانه دروازه ضربه خود را به پای بازیکن سپیدرود زد و توپ به کرنر رفت. ضربه کرنر در یک رفت و برگشت به روی دروازه ارسال شد و احمد نورالله‌ی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

با وجود برتری دو گله پرسپولیس، سپیدرود توان لازم برای انجام حملات پی‌درپی و جبران شکست در نیمه نخست را نداشت تا در دقیقه ۴۰، پرسپولیس روی ضد حمله سریع و همکاری علیپور و ترابی و در نهایت سیامک نعمتی، به گل سوم دست یابد. این دیدار در نهایت ۳ گل به سود یاران برانکو تمام شد.

نیمه دوم

بازی در نیمه دوم پایاپای دنبال شد و دو تیم در خلق موقعیت گل ناکام بودند. بعد از تغییراتی که در ترکیب دو تیم به وجود آمد، سپیدرود جلوتر آمد و در نهایت در دقیقه ۶۷، روی پاس بلبلی در دهانه دروازه، بایرامی گل نخست را به ثمر رساند.

هنوز دو دقیقه از زمان بازی نگذشته بود که شجاع خلیل‌زاده در برخورد با بایرامی مرتکب خطای پنالتی شد تا در عرض چند دقیقه شرایط به سمت نماینده رشت تغییر کند. در دقیقه ۶۹، محمد غلامی پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی این ضربه را رادوشوویچ گرفت.

در ابتدا ضربه رادوشوویچ به سمت دروازه سپیدرود، با حرکت ترابی ادامه پیدا کرد که این بازیکن تکل بازیکن سپیدرود سرنگون شد. در ابتدا داور به نفع پرسپولیس پنالتی گرفت اما حسین زرگر پس از مشورت با اکرمی، داور پشت دروازه پنالتی را پس گرفت.

سیامک نعمتی در دقیقه ۸۸ صاحب فرصت گلزنی شد اما نتوانست دروازه سپیدرود را برای بار چهارم باز کند تا این دیدار در نهایت با حساب ۳ بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین