کد خبر: ۵۸۱۰۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

جزئیات حادثه کشتی کانتینری خارجی در بندرعباس+تصاویر

یک فروند کشتی تجاری در حالی که صدها کانتینر بار همراه خود داشت، ساعتی پیش در یکی از اسکله‌های بندر شهید رجایی بندرعباس غرق شد.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون دریایی سازمان بنادر گفت: یک فروند کشتی با ۱۵۳ کانتینر کالا بین ساعت ۹ تا ۱۰ صبح امروز هنگام تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی دچار حادثه شد و کانتینرها به داخل آب ریخته شدند.

هادی حق شناس امروز در جمع خبرنگاران درباره حادثه امروز کشتی کوموروز در بندر شهید رجایی بندرعباس استان هرمزگان در جنوب ایران گفت: ابعاد این کشتی ۹۰ متر طول و دارای ۱۵۳ کانتینر بود.

وی با بیان این‌که بارگیری این کشتی از بندرعباس انجام می‌شد، گفت: این کشتی حامل کالاهای صادراتی روغن صنعتی، پتاسیم کلر، و… بود.

حق شناس افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ظاهرا در ناهماهنگی که بین افسر اول کشتی و متصدی جرثقیل و تخلیه و بارگذاری رخ داد، بخشی از این کشتی  غرق می‌شود که در حال خارج سازی کانتینرها هستیم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارتفاع کشتی از کف تا بالای آن ۲۵ متر است و عملیات خارج سازی کانتینرها آغاز شده است.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی این کشتی دارای ۱۴ نفر پرسنل است که همگی هندی هستند و فقط یک نفر از ناحیه پا آسیب دیده است و بقیه سالم هستند.

حق‌شناس افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: کشتی تحت پرچم جزیره کوموروز بوده است که در ساعت ۹ تا ۱۰ صبح امروز در اسلکه ۲۵ بندر شهید رجایی دچار حادثه می‌شود.

عکس/ لحظه غرق شدن کشتی باری در بندرعباس


عکس/ لحظه غرق شدن کشتی باری در بندرعباس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
2
نا دیده گرفتن تخصص بکار گیری نیرو های آموزش ندیده در کل کشور وجود دارد و در این حوادث منجر به خسارات جبران نا پذیر میشود به سوابق مدیران بندر مراجعه کنید تا متوجه شوید .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین