کد خبر: ۵۸۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۸۵ - ۲۳:۳۷

پروژه جدید افراطیون علیه خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از نزدیکان سیدمحمد خاتمی از پرونده‌سازی جدید درباره رئیس جمهور پیشین ایران خبر داد. وی که به شرط ذکر نشدن نامش با خبرنگار سیاسی آفتاب گفت‌وگو می‌کرد با اعلام این خبر که در برخی محافل سیاسی غیرحاکمیتی کمیته‌ای برای بررسی هزینه‌های سفرهای سید محمد خاتمی تشکیل شده است گفت: «آنان با این پیش‌ فرض دست به این اقدام زده‌اند تا اثبات کنند هزینه سفرهای خاتمی تماما از خزانه دولت و حاکمیت پرداخت شده و رئیس جمهور وقت در مسأله همراه بردن تعدادی زیادی از نزدیکان خود به این سفرها حساسیتی نشان نداده است».

وی افزود: «شخصیت سیدمحمد خاتمی را همه می‌شناسند. حتی مخالفان او به میزان سلامت و صداقت و حساسیت وی روی این مسایل اعتقاد دارند و می‌دانند که خاتمی نه اهل سوءاستفاده از بیت‌المال است و نه بی‌توجهی به این امور». 

وی با بیان اینکه مدتی است برخی گروه‌های افراطی، پروژه تخریب چهره بزرگان را دنبال می‌کنند گفت:‌ «وارونه جلوه دادن عملکرد مثبت دولت خاتمی در عرصه‌های مختلف و ایجاد تردید و شبهه در میزان سلامت برخی چهره‌های موجه نظام از اجزای پروژه‌ای است که مدتی است عده‌ای آن را پیگیری می‌کنند». 

این چهره نزدیک به سیدمحمد خاتمی در پایان با اشاره به اینکه تمامی هزینه‌های سفرهای خارجی آقای خاتمی توسط دعوت‌کنندگان تأمین می‌شده است به جناح‌های افراطی توصیه کرد دست از تخریب چهره‌های محبوب مردم بردارند و هرگز مستندی دال بر تخلف و بی‌توجهی آنان نمی‌یابند چرا که از اساس چنین اقداماتی واقع نشده است. 

پیش از این محمدعلی ابطحی معاون خاتمی در دوران ریاست جمهوری در سایت اینترنتی خود از عصبانیت خاتمی نسبت به ایراد برخی اتهامات اشاره کرده بود و در مقام دفاع از وی با تشریح روند پرداخت هزینه سفرهای خارجی دولت به پروژه افراطیون برای تخریب چهره رئیس جمهور پیشین کشور اشاره کرده بود. 

خاتمی خود طی توضیحاتی تأکید کرده بود که تا به امروز حتی یک ریال از بیت‌المال و خزانه دولت برای سفرهای خارجی وی هزینه نشده و این مبالغ تماما توسط نهادها و مؤسسات دعوت کننده وی بر طبق روال معمول اینگونه دعوت‌ها از چهره‌های بین‌المللی پرداخت شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین