کد خبر: ۵۸۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۸۵ - ۲۱:۲۹
فرمانده کل سپاه پاسداران خبر داد:

محاصره اشرار در مرز ایران و ترکیه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد تعدادی از اعضای گروهک ضد انقلاب هم‌اکنون در نوار مرزی ايران و ترکيه در محاصره هستند. سرلشکر يحيی رحيم‌صفوی روز چهارشنبه در حاشيه مراسم سوگواری شهدای سانحه سقوط بالگرد درمصلای اروميه افزود: به دنبال دستور صادره مبنی برتعقيب و انهدام اشرار وگروهک‌های مسلح و ملحد، هم‌اکنون تعدادی از آنان در محاصره هستند و چاره‌ای جز تسليم ندارند.

وی با اشاره به اينکه حلقه اين محاصره هرلحظه تنگ‌تر می‌شود، گفت: اشرار و گروهک‌های ضدانقلاب بدانند نيروهای اسلام با شدت با آنان برخورد خواهد کرد و تا ريشه‌کنی آنان از پای نخواهند نشست.

رحيم ‌صفوی، همچنين به سانحه سقوط بالگرد در منطقه خوی اشاره کرد و گفت: در اين حادثه ‪ ۱۳‬تن از نيروهای سپاه و ارتش شهيد و بيش از ‪ ۳۰‬تن از اشرار نيز به هلاکت رسيدند.
وی يادآور شد: علاوه بر اين، در درگيری روز گذشته در منطقه سروی اروميه نيز سه تن از سرکردگان اصلی گروهک ضد انقلاب کشته شدند. 

فرمانده سپاه پاسداران افزود: ما پاسداران انقلاب اسلامی به شما ملت شريف ايران اسلام متعهد و وفادار و در دفاع از سرزمين و مردم آماده جانفشانی هستيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین