کد خبر: ۵۸۱۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

گاز گرفتی 4 نفر در کمپ غدیر مشهد

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت: امداد رسانی به موقع هلال‌احمر به 4 حادثه‌دیده کمپ غدیر مشهد که دچار گازگرفتگی شده بودند موجب نجات آنان از مرگ حتمی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی هلال‌احمر خراسان رضوی، حسن پرکار در خصوص این حادثه، اظهار کرد: شب گذشته زائران مستقر در یکی از چادرهای کمپ غدیر مشهد به‌علت بی‌احتیاطی دچار گازگرفتگی شدند که با حضور به‌موقع نیروهای نجاتگر و امدادگر جمعیت هلال‌احمر مشهد در ایستگاه این کمپ امدادرسانی لازم صورت پذیرفت و خوشبختانه دو تن از آنان که دو آقای 15 و 40 ساله بودند از مرگ حتمی نجات داده شدند.

وی با بیان این‌که «در این عملیات اکیپ موتوری مستقر در کمپ غدیر با اقدام به‌موقع و اکسیژن‌تراپی حادثه‌دیدگان آنان را از مرگ حتمی نجات دادند»، افزود: توصیه‌ ما به کسانی که در این چادرها مستقر هستند این است که از روشن کردن پکنیک در داخل چادر به عنوان وسیله گرمایشی به‌شدت خودداری کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد خاطرنشان کرد: در اقدام دیگر شب گذشته نیز خانم 46 ساله و آقای 31 ساله که دچار مشکلات فشار خون بالا و کمردرد شدید شده بودند مراجعه‌ای حضوری به ایستگاه کمپ غدیر داشتند و امدادرسانی لازم توسط نیروهای نجات‌گر و امدادگر جمعیت هلال احمر مشهد مستقر در این کمپ صورت پذیرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین