کد خبر: ۵۸۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۳:۳۱

انتقاد وبلاگ ‌نویسان از عملکرد دولت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ششمین جلسه فصلی مشترک وبلاگ‌نویسان اصلاح‌طلب با دکتر «مصطفی معین» روز چهارشنبه در محل ساختمان ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان پیش‌رو در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برگزار شد. این جلسات که برگزاری آن از مقطع پس از انتخابات گذشته ریاست جمهوری آغاز شد در فضایی غیر سیاسی و با محوریت مشکلات و محدودیت‌های موجود در عرصه اینترنت و به خصوص وبلاگ‌ها در ایران و راه‌های رفع این مشکلات و محدودیت‌ها، تشکیل می‌شوند. 

این جلسات که به شکل پنل و بحث آزاد برگزار می‌شوند، در مقطع انتخابات اخیر شوراها و برای جلوگیری از شائبه سیاسی بودن این جلسه، با صلاحدید مجریان آن و دکتر معین تشکیل نشد. 

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، در این جلسه علاوه بر وبلاگ‌نویسان اصلاح‌طلب و مصطفی معین، کریم ارغنده‌پور، فخرالسادات محتشمی‌پور و احمد شیرزاد از اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی، عباس عبدی و مهدی بوترابی مدیر سایت پرشین بلاگ نیز حضور داشتند. 

حاضران در این جلسه ضمن بحث و بررسی مشکلات و محدودیت‌های اخیر که در دولت نهم برای سایت‌های خبری و وبلاگ‌ها به وجود آمده است، خواهان توجه بیشتر وبلاگ‌نویسان به مناسبت‌های پیش‌رو مانند روز جهانی زن و نیز اهتمام بیشتر به اطلاع‌رسانی درباره نقض حقوق شهروندی و بازداشت وبلاگ‌نویسان و طرح سهمیه‌بندی جنسیتی که در مجلس هفتم مطرح است، شدند. 

درپایان جلسه نیز مقرر شد وبلاگ‌نویسان اصلاح‌طلب، تا جلسه آینده راهکارهایی برای تاثیر گذاری بیشتر وبلاگ‌ها در فضای سایبر پیشنهاد دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین