کد خبر: ۵۸۲۰۸۹
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

اثاث‌کشی بزرگ‌ترین بانک آمریکایی از انگلیس

بانک جی پی مورگان آماده انتقال ۳۰۰ نفر از کارکنان ماهر خود از انگلیس به یک کشور دیگر اروپایی در صورت خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا است.
آفتاب‌‌نیوز :
منابع آگاه به رویترز اطلاع داده اند که بزرگترین بانک آمریکایی در حال بررسی گزینه های موجود در اتحادیه اروپا برای انتقال کارکنان ماهر خود از لندن در صورت خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا است. بانک جی پی مورگان تاکنون صدها موقعیت شغلی خود را از لندن به دیگر کشورهای اروپایی نظیر لوکزامبورگ، آلمان و فرانسه منتقل کرده است.

این بانک مطرح آمریکایی در حال حاضر مشغول گسترش شعبات خود در پاریس، فرانکفورت و لوکزامبورگ است تا بتواند هم چنان به مشتریان خود در اتحادیه اروپا خدمت رسانی کند. یک منبع آگاه در این بانک گفته است قراردادهای جدید کاری به کارکنان مستقر در شعبات جی پی مورگان در انگلیس ارایه شده و از آن ها در خصوص گزیه های جایگزین لندن برای ادامه فعالیت در دوران پس از برگزیت نظرخواهی شده است.

پیش تر قرار بود انگلیس ۲۹ مارس اتحادیه اروپا را ترک کند اما با موافقت دولت و مجلس این کشور، این تاریخ به ۲۲ می موکول شد.

به گزارش ایسنا، نگرانی از آینده روابط بین انگلیس و اتحادیه اروپا، بسیاری از شرکت ها را به فکر خروج از انگلیس انداخته است. اندیشکده " نیو فایننشیال" دریافته است ۲۷۵ شرکت بزرگ فعال در انگلیس تمام یا بخشی از فعالیت، پرسنل و دارایی‌های خود را از انگلیس به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا منتقل کرده‌اند. در این بین شهر دوبلین ایرلند میزبان جدید ۱۰۰ شرکت، لوکزامبورگ ۶۰ شرکت، پاریس ۴۱ شرکت و فرانکفورت آلمان ۴۰ شرکت شده‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین