کد خبر: ۵۸۲۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

وزش باد شدید در تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه هوای پایتخت در حال حاضر در شرایط پاک قرار دارد، گفت: طی برخی ساعات امروز (۷ فروردین) وزش باد شدید در پایتخت انتظار می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :
 حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز (هفتم فروردین) است، اظهار کرد: برای برخی ساعات امروز بارش پراکنده باران و وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی- شمال‌غربی انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه هر چند با تغییر شرایط جوی از عصر امروز به تدریج از میزان ابرناکی و سرعت باد کاسته می‌شود، تصریح کرد: این وضعیت جوی تا فردا (۸ فروردین) کمابیش ادامه دارد و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر به بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه است.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، طی امروز (۷ فروردین) شرایط مطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار است و انتظار می‌رود در برخی ساعات افزایش موقتی در غلظت ذرات معلق مشاهده شود.

به گزارش خبرآنلاین،به گفته شهبازی این شرایط کیفی هوا همچنان تا فردا تداوم خواهد دارد و احتمال کاهش نسبی در غلظت آلاینده‌ها به دنبال افزایش میزان ناپایداری جوی از بعدازظهر فردا (۸ فروردین) وجود دارد همچنین دمای هوا در تهران تا روز آینده افزایش جزیی دارد.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۳۶ در شرایط پاک قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۳۵ همچنان در شرایط پاک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین