کد خبر: ۵۸۲۲۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

برانکو: فکر می‌کنید دربی باید ۸ - ۰ شود؟/ قهرمان لیگ نامعلوم است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جز شایان مصلح و محمد انصاری همه سالم هستند اما هنوز روی ماهینی هم نمی‌توانیم حساب کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در خصوص وضعیت تیمش گفت: همیشه وقتی بازی دربی مطرح می‌شود وضعیت خاص است. به جز شایان مصلح و محمد انصاری همه سالم هستند اما هنوز روی ماهینی هم نمی‌توانیم حساب کنیم.

برانکو ادامه داد: اولین بازی در سال جدید برای ما جای خوشحالی دارد و برای دربی تمرین می‌کنیم و شاد هم هستیم. چرا که بهتر از دربی بازی وجود ندارد.

وی  در خصوص انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور بازی و اینکه صحبت از حضور داور خارجی برای این بازی بود تصریح کرد: برای ما مهم نیست چه کسی داور بازی است. نه مربیان و نه داوران برایم مهم نیستند و فقط بازیکنان مهم هستند. خوشبختانه بازیکنان من در همه بازی‌ها جوانمردی‌شان را نشان داده‌اند و آنها از هر کسی برایم مهمتر هستند و ما هم اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم. من در مورد داوری بازی نظری ندارم و خودتان می‌توانید همه چیز را آنالیز کنید. برای من مهم نیست که چه کسی داور بازی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه پیش‌بینی شما از این بازی چیست و فکر می‌کنید دربی از نظر فنی جذاب خواهد بود یا نه، گفت: نمی‌توانم چنین پیش‌بینی کنیم شما فکر می‌کنید دربی باید 8 بر صفر شود؟ نتیجه دربی نامعلوم است اما برای ما این بازی مهم خواهد بود. هیچ بازی دربی بد نیست اما اینکه نتیجه چه می‌شود مشخص نیست. ما و تیم استقلال آماده انجام بهترین بازی می‌شویم و فکر می‌کنم خیلی وقت است ما به عنوان تیم صدرنشین با استقلال به عنوان تیم دوم بازی نکردیم که برای صدر بجنگیم. از طرفی با تساوی دیروز سپاهان و ذوب‌آهن ما با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول هستیم. اما در همان ابتدای فصل هم گفتم که قهرمان لیگ نامعلوم است و این موضوع بزرگترین برد برای هواداران خواهد بود.

برانکو درباره اینکه نامه‌ای به باشگاه برای پرداخت مطالباتش شده و آیا پول گرفته یا نه، گفت: استقلال تیم بسیار خوبی است! آنها مربی باتجربه‌ای دارند و انتظار بازی خوبی از هر دو تیم دارم. امیدوارم استادیوم پر باشد و این مسئله من را خوشحال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی درباره اینکه آیا با توجه به وضعیت جدول به دنبال تساوی در دربی خواهد بود، اظهار داشت: نه چنین چیزی امکان ندارد چرا که پرسپولیس همیشه مقابل استقلال، السد، کاشیما و هر تیمی دیگر برای برد به زمین می‌رود اما به هر حال این مسئله کار ساده‌ای نیست و همیشه اینطور نیست که شما تیم بهتری باشید و برنده شوید و جذابیت فوتبال به همین دلیل است. چون شما گاهی تیم بهتری هستید ولی برنده نمی‌شوید اما پرسپولیس همیشه به دنبال برد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین