کد خبر: ۵۸۲۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

آخرین وضعیت جاده‌های کشور/ تداوم بارش برف و باران

بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در حال حاضر بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی کشور ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گزارشی اعلام کرد: بارش برف در اکثر محورهای استان لرستان، ارتفاعات استان همدان، محور کوهرنگ -سمسامی در استان چهار محال و بختیاری و محورهای اراک -توره و گردنه زالیان و ازنا در استان مرکزی مشاهده می‌شود.

همچنین در استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان و همدان، استان کردستان (محور قروه -همدان)، استان مرکزی (محورخمین -اراک)، آذربایجان شرقی (محور مرند -تبریز) و استان اردبیل(محورهای اردبیل-آستارا و اردبیل -مغان) بارش باران و در محورهای استان همدان (گردنه اسدآباد) و لرستان (محور لرستان- بروجرد محدوده گردنه زالیان) مه‌گرفتگی گزارش شده است.

همچنین ترافیک نیز در آزاد راه تهران -کرج (محدوده گرمدره از پل کلاک تا پل فردیس) و آزاد راه کرج به قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک) نیمه سنگین است. جنوب به شمال محور هراز (محدوده‌های لاسم، آب اسک، تونل وانا و لاریجان) ترافیک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

ترافیک سنگینی نیز در جنوب به شمال محور قزوین -رشت (محدوده مسکن مهر رودبار) مشاهده می‌شود اما ترافیک در محدوده‌های منجیل و لوشان نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

در حال حاضر ترافیک محور محور کرج به چالوس نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت طول ترافیک پر حجم اما روان است.
همچنین آزادراه قزوین -زنجان، تهران -قم و آزاد راه‌های مشهد -چناران، مشهد -باغچه و مشهد -ملک آباد ترافیک طول محور پر حجم ولی روان گزارش شده است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

همچنین از حدود ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه امروز (۸ فروردین) محور خرم‌آباد -بروجرد به دلیل بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی مسدود شد.

از سوی دیگر سردار هادیان‌فر -رییس پلیس راهور ناجا نیز ضمن تاکید بر اینکه رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند، گفت: 82 درصد تصادفات به دلیل سرعت و سبقت غیر مجاز و خستگی و خواب آلودگی است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین