کد خبر: ۵۸۲۵۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
دبیراجرائی خانه کارگر استان مازندران:

خانه کارگر بهشهر ثبت کشوری شده است

دبیراجرائی خانه کارگر استان مازندران گفت: هم اکنون خانه کارگر بهشهر دفتر است، اما دراصل شعبه می باشد که قبل از قائمشهر نیز در کشور ثبت شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 نصراله دریابیگی، دبیر اجرائی خانه کارگر استان مازندران در مراسم معرفی مسئول امور اعضا خانه کارگر بهشهر، که با حضور اعضا هیئت اجرائی و مسئول دفتر خانه کارگر شرق مازندران برگزار کردید، بر شناسایی افراد نخبه کارگری تاکید کرد و گفت : با شناسایی این افراد نخبه می توانیم در صورت لزوم از کمک آنان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: باید از نیروهای جوان و نخبه ی کارگری استفاده شود.

دریابیگی بستر سازی برای توسعه را از واجبات بیان کرد و افزود : نقاط ضعف در همه جا است و ما باید با مشورت این ضعف هارا برطرف کنیم.

وی ادامه داد: نیاز به تقویت امور اعضا داریم که این کار با عضوگیری، ارائه هرچه بهتر خدمات و برخورد خوب با ارباب رجوع انجام پذیر است.

دبیراجرائی خانه کارگر استان درخصوص خانه کارگر بهشهر اظهار داشت: هم اکنون خانه کارگر دفتر است، اما دراصل خانه کارگر بهشهر شعبه می باشد، ضمن اینکه قبل از قائمشهر ثبت در کشور نیز شده است.

نصرا... دریابیگی رمز موفقیت را کار و صداقت بیان کرد.

رئیس کانون کارگران بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد : خط قرمز ما رهبری و ولایت فقیه است، ما به دنبال عدالت و بدست آوردن حق کارگران و بازنشستگانی هستیم که در حق آنان کم لطفی شده است.

وی افزود: هزینه زندگی و تورم بالا رفته و درآمد نیز کم شده است، عده ای در رفاه هستند و مشکلات را نمی بینند.

این فعال کارگری خود را چشم، گوش، فکر و صدای مظلومیت کارگران دانست و ابراز کرد: در سایه ی آرمان ها و ارزش های اسلامی و انسانی درجهت خدمت به این قشر باید کوشا باشیم. 

لازم به ذکر است در این مراسم مریم نظری بعنوان مسئول امور اعضا خانه کارگر شهرستان بهشهر معرفی شد.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین